ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 30.07.2021

В Україні на 3% виросло виробництво морозива

За 5 місяців 2021 року виробництво морозива в Україні склало 61,6 тисяч літрів, що більше на 3% ніж за аналогічний період 2020 року. Про це говорили під час зустрічі Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька та Президент Асоціації українських виробників «Морозиво і заморожені продукти» Ігор Бартковський.

«Чудово, що українські виробники демонструють зростання виробництва. Це позитивно впливає на економіку країни загалом. При цьому якість та безпечність продукції має бути на першому місці – саме про це ми говорили з профільною Асоціацією», – зазначила Владислава Магалецька.

За даними Асоціації українських виробників «Морозиво і заморожені продукти» найбільшими регіонами-виробниками морозива в Україні є Житомирська (54,1% від загального обсягу виробництва за 5 місяців 2021 року), Харківська (18,5%), Дніпропетровська (11,2%), Львівська (5,6%) і  Кіровоградська (4,5%) області.

В Україні виробляється понад 900 видів морозива. Структура асортименту така: з комбінованим складом – 55,4%, пломбір – 22,4%, вершкове – 11,3%, молочне – 1,8%, плодово-ягідне – 9,1%.

Найбільш популярним морозивом в Україні залишається класичний пломбір, як в індивідуальній, так і сімейній упаковці (його купують більше 80% населення). Другим за частотою покупок виступає морозиво з фруктовими добавками (близько 40%).

Українці найчастіше купують морозиво у вафельному стаканчику. Другим за популярністю морозивом є ескімо на паличці. Крім того, поступово зростає кількість покупців органічного морозива. Також у числі трендів останніх років є зростання продажів морозива на вагу на вулиці та збільшення попиту на морозиво у великій «сімейній» упаковці – від 0,5 до 2 кг.

kmu.gov.ua