Про це в Укрінформі під час пресконференції “Вебпортал Market Research Tool – MRT розпочав свою роботу” сказав голова експертної організації StateWatch Гліб Канєвський.
“Market Research Tool – MRT – це абсолютно безкоштовний інструмент. Основне завдання, яке перед ним стояло, –- дуже швидко та максимально спрощено для всіх представників тендерних комітетів України агрегувати інформацію про ціни за одиницю товару, порівнювати ці ціни і допомогати замовникам із тендерних комітетів вибирати найкращі цінові пропозиції, які існують на ринку державних закупівель в Україні”, – сказав Канєвський.
Він зазначив, що MRT на сьогодні дозволяє тендерним комітетам безкоштовно забезпечити виконання кількох завдань: перше – розрахувати очікувану вартість закупівель, друге – знайти потенційних постачальників і третє – здійснити контроль над закупівлями.
За словами Канєвського, інформація, яка агрегується на Market Research Tool, є офіційною, її беруть зі порталу Е-Дата, а також з порталу публічних закуівель Prozorro.
Як повідомлялось, проєкт «Market Research Tool – MRT» є переможцем національного конкурсу інновацій EastCode 2021. Його реалізує ГО «StateWatch» за технічного адміністрування Center42 у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру та за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції.
www.ukrinform.ua