Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Вітаємо вас, шановні Клієнти та Партнери ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ»!

Доводимо до вашого відома, що Підприємство, незважаючи на воєнні реалії сьогодення, робить усе можливе для виконання своїх статутних завдань та надання послуг.

Експерти Підприємства готові забезпечити надання усього спектру послуг за напрямками діяльності Підприємства з урахуванням технічних можливостей його роботи у дистанційному форматі.

Ви можете оформити замовлення одним із зручних для вас способів:

  • заповнити заявку на сайті Підприємства https://dzi.gov.ua;
  • надіслати заявку у довільній формі у месенджер Telegram Підприємства за номерами: (067) 474-73-52;
  • отримати онлайн допомогу від співробітника Підприємства щодо оформлення замовлення за номерами: 0 800 30-50-74 (безкоштовно з мобільного) або (044) 390-50-74.

Відновлюймо економіку України разом!

Щиро вдячні вам за продовження співпраці!

З повагою –

Адміністрація  ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ»

Опубліковано 01.10.2020

В Укрзалізниці працюють над новою формулою тарифів на вантажні перевезення

В Укрзалізниці працюють над новою формулою економічно обґрунтованих тарифів, після чого презентують її ринку.

Про це розповів голова Укрзалізниці Володимир Жмак в інтерв’ю “Економічній правді”, повідомляє “ПроАгро Груп”.

“Думаю, вантажовідправникам буде цікавіше заплатити, образно, на 5 гривень більше, але доставляти вантажі швидше. Шляхом прискорення обігу вони зароблять більше, тому я хочу збалансувати тариф і швидкість доставки”, – сказав він

Також тариф залежатиме від тонна/кілометрів із застосуванням коефіцієнтів, які базуються на обсягах перевезень.

“Звичайна дисконтна система. Якщо ви перевозите більше вантажів, то ваша знижка від загального тарифу буде також більша” – зазначив керівник компанії.

Володимир Жмак також пояснив, чому не була встановлена єдина ставка на прогін порожніх вагонів.

“На жаль, на останньому етапі її зупинила Державна регуляторна служба. Ситуація, звісно, парадоксальна, коли порожній вагон з-під руди їде дешевше, ніж такий же порожній вагон з-під іншого матеріалу. Вони займають на колії стільки ж місця, вони порожні – незалежно від того, від чого вони порожні. Це дійсно економічний нонсенс”, – визнав Жмак.