Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Вітаємо вас, шановні Клієнти та Партнери ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ»!

Доводимо до вашого відома, що Підприємство, незважаючи на воєнні реалії сьогодення, робить усе можливе для виконання своїх статутних завдань та надання послуг.

Експерти Підприємства готові забезпечити надання усього спектру послуг за напрямками діяльності Підприємства з урахуванням технічних можливостей його роботи у дистанційному форматі.

Ви можете оформити замовлення одним із зручних для вас способів:

  • заповнити заявку на сайті Підприємства https://dzi.gov.ua;
  • надіслати заявку у довільній формі у месенджер Telegram Підприємства за номерами: (067) 474-73-52;
  • отримати онлайн допомогу від співробітника Підприємства щодо оформлення замовлення за номерами: 0 800 30-50-74 (безкоштовно з мобільного) або (044) 390-50-74.

Відновлюймо економіку України разом!

Щиро вдячні вам за продовження співпраці!

З повагою –

Адміністрація  ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ»

Опубліковано 19.04.2022

Вартість логістики яблучного експорту зросла у два рази

Українські експортери яблук за умов, коли основні порти України блоковані через вторгнення рф, налагодили постачання портом Констанца у Румунії.

Про це повідомив Володимир Гуржій, керівник компанії USPA Fruit, передає agrotimes.ua.

«Експорт через Румунію значно ускладнює роботу, оскільки цей канал логістики не був готовий до такого потоку вантажів. Морські лінії неохоче подають контейнери із Європи на територію України. Тільки релокація з Одеси до Констанци як порту відправки коштує експортерам холодних вантажів плюс $3−5 тис.», — розповідає керівник USPA Fruit.

За словами Гуржія, світовий ринок морських перевезень відреагував на війну в Україні значним підвищенням ставок.

«Таким чином, те, що коштувало до війни $4 тис., сьогодні коштує $8 тис. Одна з азіатських країн раніше коштувала близько $7−8 тис., сьогодні — $12−15 тис., і вартість логістики в цю країну просто не дає можливість здійснювати поставки — економіка не прораховується», — підсумував Володимир Гуржій.

Agravery.com