Про це повідомляється на офіційній сторінці «Великого будівництва» у Фейсбуці, передає Укрінформ.
До прикладу наводиться історія з компанією «Автомагістраль-Південь». Торік штат компанії збільшився до 4 тис. співробітників.
Зазначається, що чимало нових членів команди ще донедавна працювали за кордоном, а тепер інженери, виконроби та інші фахівці нарешті можуть докласти власні сили на Батьківщині.
Наприклад, виконроб Тарас Каплюк розповів, що до початку пандемії коронавірусу працював у Польщі на будівництві житлових споруд. Коли ж запровадили карантинні обмеження, вимушено повернувся в Україну. Як виявилося – щоби знайти кращу роботу.
«Різниця у зарплатні – в Україні маю трохи менше, ніж у Польщі – не настільки суттєва, аби знову їхати за кордон на заробітки», – зазначив він.
Арматурник Назар Дукельський також працював у Польщі, бо на час від’їзду в Україні не було конкурентної зарплати для його спеціальності.
«Зараз маю пристойно заробітну плату. Їхати на заробітки бажання нема, бо завдяки «Великому будівництву» є стабільна робота вдома», – зазначив Дукельський.
Провідний інженер Тарас Кінаш у 2018 році влаштувався на роботу до польської компанії, де займався проєктуванням транспортних споруд для польської залізниці. Через часті та тривалі відрядження до Кракова змушений був жити на дві країни.
«На мій подив, в українській компанії запропонували зарплатню на 25% вищу, аніж у Польщі. За таких умов працювати в іншій країні немає сенсу», – підкреслив він.
Як повідомляв Укрінформ, за словами заступника голови Офісу Президента, координатора програми “Велике будівництво” Кирила Тимошенка, у планах на 2021 рік – вийти на черговий рекорд, збудувавши і оновивши 6 500 км доріг та 245 штучних споруд.
Окремо цього року стартує проєкт “Велика реставрація”. У планах до 2024 року – реставрувати 150 культурних пам’яток по всій Україні.