Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Вітаємо вас, шановні Клієнти та Партнери ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ»!

Доводимо до вашого відома, що Підприємство, незважаючи на воєнні реалії сьогодення, робить усе можливе для виконання своїх статутних завдань та надання послуг.

Експерти Підприємства готові забезпечити надання усього спектру послуг за напрямками діяльності Підприємства з урахуванням технічних можливостей його роботи у дистанційному форматі.

Ви можете оформити замовлення одним із зручних для вас способів:

  • заповнити заявку на сайті Підприємства https://dzi.gov.ua;
  • надіслати заявку у довільній формі у месенджер Telegram Підприємства за номерами: (067) 474-73-52;
  • отримати онлайн допомогу від співробітника Підприємства щодо оформлення замовлення за номерами: 0 800 30-50-74 (безкоштовно з мобільного) або (044) 390-50-74.

Відновлюймо економіку України разом!

Щиро вдячні вам за продовження співпраці!

З повагою –

Адміністрація  ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ»

Опубліковано 31.01.2022

Вперше за останні 10 років споживання меду в Україні перевищило обсяги експорту

У 2021 року з України експортували 57,5 тис. тонн меду, що майже на третину менше, ніж у 2020 році. Водночас, у 2021 році внутрішнє споживання меду в Україні збільшилося до 60 тис. тонн, вперше за останні 10 років перевищивши обсяги експорту.
Про це розповів Валерій Курейко, пасічник та співвласник ТМ «Знатний Мед», передає прес-служба компанії.
«Серед основних факторів, що вплинули на скорочення експорту, можна назвати збільшення попиту в Україні в умовах пандемії та підвищення роздрібних цін на мед, що стимулювало багатьох бджолярів продавати свою продукцію на внутрішньому ринку. Головними чинниками, які вплинули на зростання внутрішнього споживання, є розвиток Інтернет-торгівлі», — коментує пасічник.
За його словами, усі попередні роки в Україні головним каналом був оптовий продаж меду-сирцю у 200-літрових бочках за кордон. Вважалося, що українцям дістаються «крихітки зі столу», фальсифікат чи мед низької якості. Минулого року ситуація кардинально змінилася, чому сприяло не лише збільшення попиту під час пандемії, а й розвиток Інтернет-торгівлі.
«Такі великі майданчики як prom.ua, rozetka.ua, olx.ua та інші маркетплейси відіграють ключову роль, надаючи можливість широкому колу споживачів купувати натуральний мед у будь-якій тарі — від скляної баночки 100 мл до пластикового відра 10 літрів та більше. Не менш важливу роль у комунікації між бджолярами та покупцями відіграють поштові оператори. Найчастіше товар можна отримати протягом доби, а завдяки численним акціям навіть безкоштовно», — пояснює Курейко.
Таким чином, можливість замовити мед через Інтернет цілий рік у будь-який час доби та отримати його поштою в будь-якому куточку України призвела до суттєвого зростання продажів цього продукту. Інтернет-торгівлею займаються сьогодні не менше 10 тис. пасічників.

Нагадаємо, мед в Україні подорожчав на понад 20%.

Agravery.com