Ситуація з пандемією коронавірусу підштовхнула українських фермерів до активної роботи із супермаркетами. І навіть тим, хто раніше із ними не працював, довелося шукати діалог із ритейлом. Адже по суті це був чи не єдиний варіант збуту ягоди.
Про це повідомляє журнал «Плантатор».
«Супермаркети поступово вчаться працювати із таким делікатним товаром, як ягоди. Те, що велика частина збуту ягід тепер відбувається саме через супермаркети, можна назвати позитивним чинником. Така продукція має продаватись у призначених для цього умовах, і це починають розуміти навіть виробники-початківці», – прокоментував керівник проєкту «АПК-Інформ: овочі та фрукти» Олександр Хорев під час онлайн-семінару «Ягідний прогноз-2021. Новий сезон – нові проблеми?».
Надалі це означатиме більші вимоги до якості та лежкості продукту, а також до сорту.
agrotimes.ua