ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 28.03.2023

ЄС позбавиться від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння до 2035 року

Постпреди 27 країн Євросоюзу схвалили домовленість, досягнуту 25 березня Європейською комісією (ЄК) та Німеччиною, яка блокувала до цього консенсус, та пом’якшили заплановану на 2035 рік заборону. Для Німеччини, яка взяла курс на майбутнє “синтетичне пальне”, зроблено виняток, повідомив телеканал BFMTV, передає “Інтерфакс-Україна”.

Йдеться про європейський регламент, який зобов’яже випускати нові автомобілі без виділення CO2. Буде заборонено використання автомобілів, що працюють на бензині та дизельному паливі, а також гібридних. Вони поступляться місцем електричним автомашинам, за винятком тих, що працюватимуть на синтетичному паливі.

Найближчим часом проєкт буде запропоновано до уваги міністрів енергетики держав-членів ЄС для офіційного затвердження.

Спочатку законодавча пропозиція Єврокомісії передбачала повну заборону продажу після 2035 року автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Німеччина на початку березня заблокувала законопроєкт. Країна – найбільший європейський виробник автомобілів зажадала від ЄК підготувати пропозицію, що дозволяє випускати автомобілі на синтетичному паливі.

Цю позицію підтримували також італійські автобудівники.

Після тривалих переговорів сторони дійшли згоди про заборону після 2035 року автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, дозволивши ті з них, які використовуватимуть виключно нейтральні види палива з погляду викидів CO2.

Для виробництва такого палива, як вважають фахівці, може використовуватись, наприклад, зелений водень, який виробляється за допомогою відновлюваних джерел електроенергії. Розглядається також використання газових викидів певних промислових об’єктів із вилученням із них CO2.

Передбачається, що таке паливо продовжить життя двигунів внутрішнього згоряння.

 

minprom.ua