Північноєвропейські виробники картоплі відзначають як основні тенденції галузі посилення конкуренції, посилення екологічних вимог, ріст ефективності виробництва при зростанні екстремальності клімату. Про це під час на засіданні AHDB/Catchment Sensitive Farming у Мальтоні (велика Британія) розповів Руфус Пілігрим, представник картопляної компанії, що постачає та пакує картоплю R.S. Cockerill, пише AgroTimes.
Доповідач відзначив, що галузь обслуговує вимогливих покупців, намагаючись зберегти споживання картоплі.
На півночі Європи спостерігається збільшення площі картоплі та орієнтація на зростаючі експортні ринки.
«У Бельгії вони вирощують 90 тис. га картоплі. Типова родинна ферма – 150 акрів (60,7 га), вирощують і 50 акрів (20,2 га) картоплі», – розповів Руфус Пілігрим. – «Більшість виробників мають другу роботу і не покладаються на сільське господарство для свого основного доходу. Вони використовують сімейну працю – машини керують та обслуговують власність.
Виробники шукають три-п’ятирічні контракти, й існує великий поштовх для підвищення продуктивності та інновацій. Промисловість просувається в Азію та Північну Америку, наприклад, назад заповнюючи судна із замороженою яловичиною, що надходить до Європи».
Машини для виробництва та доробки стають більш продуктивними, підвищується вимоги до екологічності упаковки. Паперова упаковка у 10 разів дорожча пластикової.
Збільшуються витрати на зберігання.
Погода стає більш екстремальною. Якщо раніше екстремальний рік випадав один раз на 10 років, то зараз – це три з семи.
Не вистачає кваліфікованої робочої сили для роботи на більш досконалих машинах.