Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74

Шановні клієнти, з 1 грудня 2020 року, експертні висновки ДП “Держзовнішінформ” видаються лише на бланках суворої звітності.

Шановні клієнти, з 1 грудня 2020 року, експертні висновки ДП “Держзовнішінформ” видаються лише на бланках суворої звітності.
Опубліковано 05.07.2021

Європейський Союз готує нову програму стимулювання виробництва електромобілів

Глава Євросоюзу по зеленій політиці озвучив більш жорсткі ніж на початку року плани щодо стимулювання поширення електромобілів.

Віце-президент управління ЄС з екологічної політики та боротьбі зі зміною клімату Франс Тіммерманс в інтерв’ю Finanicial Times (FT) заявив, що Європейський Союз готує нову програму стимулювання виробництва електромобілів і боротьби з вихлопними газами. За його словами, вже в цьому місяці Єврокомісія представить новий перелік заходів, спрямованих на виконання поставленої раніше мети – зниження викидів на 55% до 2030 року в порівнянні з 1990 роком.

Тіммерманс сказав, що підхід автомобільної промисловості «повністю змінився». «Автомобільна промисловість дійсно прийняла ідею декарбонізації. Завжди буде обговорюватися, в якому темпі, але я думаю, вони зрозуміли, що це шлях вперед », – сказав він.

Пан Тіммерманс, зокрема, зазначив, що нові заходи будуть включати в себе жорсткість стандартів щодо викиду СО для нових автомобілів і введення додаткових податків для автовиробників, які перевищують гранично допустимі норми ЄС щодо викидів.

«Ми повинні зробити ці дві речі, щоб стимулювати розвиток електротранспорту. Ми не віримо, що просте введення будь-якої крайньої дати виконання буде працювати. Але якщо це буде супроводжуватися посиленням стандартів, то індустрія отримає необхідний сигнал для руху в правильному напрямку », – вважає Франс Тіммерманс.

ЄС прагне стати першим великим регіоном, в якому до 2050 року чисті викиди вуглецю будуть нульовими. 14 липня Брюссель запропонує 13 законодавчих заходів, щоб втілити цю мету в життя з правової точки зору. Закон повинен бути схвалений більшістю депутатів Європарламенту та 27 країн-членів ЄС, щоб вступити в силу.

FT також цитує неназваного чиновника з Єврокомісії, який відзначає, що в Брюсселі є плани по введенню з 2035 роки повного заборони на викиди для нових автомобілів, що може стати фактично дедлайном для виробництва в ЄС машин з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ). Німецький автоконцерн Volkswagen минулого тижня вже оголосив, що до 2035 року планує припинити виробництво автомобілів з ДВС для європейського ринку.

За даними Європейського агентства з навколишнього середовища, електромобілі склали близько 11% нових реєстрацій автомобілів в ЄС в 2020 році, що втричі більше, ніж в попередньому році.

 

metallurgprom.org