Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 03.09.2020

Закон про внутрішні водні шляхи потрібен ринку і державі

Закон про внутрішні водні шляхи потрібен ринку і державі. Без цього не відбудеться ані реформа, ані розвиток річкових перевезень. Компроміс буде вигідний для всіх, його треба нарешті досягти після років дискусій, які не мали результату. Про це заявив Міністр інфраструктури Владислав Криклій сьогодні, 2 вересня 2020 року, під час зустрічі щодо обговорення законопроекту «Про внутрішній водний транспорт» (1182-1-д).

Участь у зустрічі взяли Заступник Керівника Офісу Президента України Юлія Ковалів, Голова офісу національної інвестиційної ради Ольга Магалецька, генеральний директор ТОВ СП «НІБУЛОН» Олексій Вадатурський, представники Американської торговельної палати, Європейської Бізнес Асоціації, АСК «Укррічфлот», «Феррекспо», Бунге Україна, COFCO Agri Ukraine, RISOIL, AGRECA, Гермес Трейдинг, Ніка-Тера.

Заступник Керівника Офісу Президента України Юлія Ковалів наголосила, що Президент України відзначив необхідність ухвалення закону про внутрішні водні шляхи ще у листопаді 2019 року в Указі №837 «Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави». Також Президент України доручив провести обговорення положень до законопроекту разом з представниками бізнесу.

Під час дискусії обговорено: модель управління інфраструктурою внутрішнього водного транспорту; фінансування підприємства, відповідального за утримання інфраструктури внутрішніх водних шляхів; рентну плату за спеціальне водокористування, за розведення ферм мостів, шлюзування; питання зняття або компенсації акцизу на пальне для річкового транспорту; можливість реалізації ґрунту за результатами днопоглиблювальних робіт; відкриття ринку перевезень внутрішніми водними шляхами для суден під іноземним прапором; запровадження нових реєстрів (суднові журнали, послужні книжки членів палубної команди суден внутрішнього плавання, реєстр об’єктів інфраструктури).

Джерело: Урядовий портал.