Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74

14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 26.05.2021

Зарегульованість і дефіцит коштів заважають компаніям на шляху до цифрової трансформації

Зарегульованість, дефіцит коштів і низька цифрова грамотність заважають компаніям на шляху до цифрової трансформації, свідчить дослідження Європейської бізнес асоціації, під час якого з 29 березня до 14 квітня було опитано 130 керівників компаній-членів асоціації.

“До топ-3 бар’єрів, що перешкоджають розвитку цифрової трансформації в бізнесі, директори компаній віднесли зарегульованість і неефективне законодавство, недостатнє фінансування, низьку цифрову грамотність. Так, 41% директорів оцінюють рівень цифрової грамотності своїх співробітників як помірний, а 13% вважають низьким. Водночас 46% оцінюють цифрову грамотність своєї команди на високому рівні”, – зазначила асоціація в релізі за підсумками дослідження, проведеного в партнерстві з” Хуавей Україна” і SAP Ukraine.

Як наголошує ЄБА, інтегральний показник індексу склав 2,81 бала при 5 максимальних. Таким чином, індекс опинився у негативній площині.

“Найвищу оцінку серед складових індексу отримав загальний рівень цифрової трансформації компаній. Так, 47% директорів оцінили рівень цифрового розвитку свого бізнесу як помірний, 39% вважають, що він високий, ще 5% – дуже високий. Тільки 9% респондентів вважають, що рівень цифрової трансформації їх компаній є низьким. Одночасно переважна більшість, а саме 89% опитаних, зазначили, що корпоративна стратегія їх компанії містить мету цифрової трансформації”, – зазначила бізнес-асоціація.

Цифрова трансформація галузей, у яких задіяні компанії, відбувається повільніше, вважають респонденти: 55% назвали рівень цифрової трансформації своєї галузі помірним, 16% – високим, 6% – дуже високим. Однак 23% вважають його низьким або дуже низьким.

Що стосується інвестицій, то за підсумками опитування пріоритетними є інвестиції в напрямі взаємодії з клієнтами (CRM, електронна комерція, автоматизація маркетингу) – цим шляхом йдуть 85% опитаних компаній, аналіз даних вважають пріоритетним 55%, управління взаємодії зі співробітниками – 48%, зазначає асоціація.

Дослідження індексу проводилися вперше.

ua.interfax.com.ua