В Києві відбулася третя регіональна сесія Всесвітнього комунікаційного форуму WCFDavos Kyiv 2016. Організатори традиційно зібрали лідерів змін – професіоналів із сфери державного управління, представників бізнесу, громадських діячів і ЗМІ з 10 країн світу.
Протягом двох днів лунали промови і точилися дискусії щодо ефективного застосування стратегії win–win для вирішення конфліктів у суспільстві, політиці та бізнесі. Експерти-практики говорили про те, як вивести відносини зі своїми партнерами, клієнтами, співробітниками та навіть опонентами на рівень творення і співпраці.
Напередодні відкриття Форуму, під-час обговорення модераторами своєї «битви» – заключної дискусії Форуму, народилося формулювання «win-win 2.0». Отже, підсумки Форуму – на основі найяскравіших цитат з постів у соціальних мережах із хештегом #WCFDavosKyiv.
Під час WCFDavos Kyiv 2016 відбувся цікавий експеримент. У перший день 10 учасників отримали високотехнологічні трекери, надані «Фармацевтичною фірмою «Дарниця», для вимірювання серцебиття. Суть експерименту полягала у визначені піків емоційних реакцій слухачів на виступи спікерів. Згідно отриманих результатів, найбільш емоційно слухачі реагували на: звернення Прем’єра Володимира Гройсмана, доповідь депутата Гліба Загорія та дискусійну панель про зміну ролі комунікацій, яку модерувала Ірина Новікова, Генеральний директор AGAMA communications.
На другий день форуму «Фармацевтична фірма «Дарниця» забезпечила відвідувачам спеціальну дегустацію кардіо-коктейлів. Гості мали змогу спробувати три види коктейлів на основі граната, манго і грейпфрута, та отримали їх ексклюзивні рецепти на спеціальних подарункових магнітах.
Нагадаємо, третя регіональна сесія Всесвітнього комунікаційного форуму WCFDavos Kyiv 2016 тривала 19 і 20 вересня. Подія міжнародного масштабу об’єднала 55 спікерів з 10 країн і тривала 2 дні, протягом яких відбулося 11 панельних дискусій.
Генеральний партнер: «Фармацевтична фірма «Дарниця».
Партнери: Міжнародна аудиторська компанія BDO, Компанія PepsiСo, ПАТ «Миронівский хлібопродукт», digital-агенція Ebola Communications, агенція Talan Events, агенція NewMix, «Центр контент-аналізу», Президент Готель, ФІГАРО Кетерінг, Gate Business Photo.
Форум відбувся за підтримки: мультимедійної платформи Ukraine Today, телеканалу новин «24», радіо «24» та «Європа Плюс», газети «Бізнес», журналу «Фокус», інформаційного агентства ZIK та телеканалу ZIK, онлайн-видання «Детектор медіа», журналу SBR, видання «Грушевського, 5», інвестиційного порталу InVenture, European Business Association (EBA), American Chamber of Commerce (ACC), «Спілки українських підприємців» (СУП), «Асоціації адвокатів України», Київського міжнародного економічного форуму, Києво-Могилянської бізнес-школи, Української асоціації зі зв'язків з громадськістю (UAPR), Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив (МАМІ), Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), незалежного агентства зі зв’язків з громадськістю «Комунікація та консультанти» (Литва), консалтингової компанії «Інститут PR» (Білорусь), комунікаційного агентства RED Communications (Азербайджан), PG Communications Kazakhstan/Press Club (Казахстан) та ін.
Організатор форуму: агентство GROU Public Affairs and Reputation management (група агентств AGAMA communications).
Для отримання додаткової інформації, будь ласка, звертайтеся:
Алла Чеботнікова, PR-координатор WCFDavos Kyiv 2016
Тел.: +380 67 943 2662
E-mail: a.chebotnikova@grou.com.ua