Офіційний веб-сайт
У вересні поточного року Гео-структура імпорту дизельного палива стала більш диференційованою. Так, доля російського ресурсу знову знизилась до 36% (38% у серпні) – що на нашу думку є позитивним фактором з точки зору енергетичної безпеки України. Доля білоруського ресурсу навпаки збільшилась до 43% (38%). Доля литовського ресурсу залишилась без змін-10%. Туреччина, Ізраїль, Греція та Румунія втратили позиції до 3%, 1%, 1% та менше 1% відповідно (8%, 2%, 4%, 1%) – сумарно доля цих країн за місяць скоротилась з 15% до 5%. Доля індійського пального навпаки збільшилась до 2% (1%), а туркменського до 1% (до 1% у серпні).
За даними Державної митної служби України