ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 14.09.2022

Аграрії сплачуватимуть у 4 рази менше за вагони «Укрзалізниці»

Із 12 вересня Правління АТ «Укрзалізниця» переглянуло «Порядок визначення та перегляду ставок плати за використання власних вагонів АТ «Укрзалізниця»..» та показники швидкості руху вагонів УЗ.

Про це на своїй Фейсбук-сторінці повідомив заступник директора Департаменту з комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерій Ткачов.

Зокрема, було затверджено новий розмір показників «Середня швидкість перевезення власного вагону Перевізника за одну добу». Це дозволить прискорити швидкість руху вагонів АТ «Укрзалізниця», особливо в напрямку морських портів.

Крім того, у експортному сполучені розділені показники швидкості вагону за напрямками – «експортне сполучення через сухопутні переходи» ( разом з портом Рені) та «експортне сполучення через морські порти» (окрім Рені).

Валерій Ткачов пояснив, що перевезення вантажів до цього порту проходить через сухопутний перехід на кордоні України та Молдови – Могилів-Подільский -Велчинець.

Також змінено період оприлюднення та термін аналізу фактичних швидкостей руху вагонів АТ «Укрзалізниці».

«Тепер швидкості визначатимуться за період в 1 місяць (з 26 числа попереднього місяць по 25 число включно поточного місяця)- раніше період був 3 місяці. Показник швидкості буде оприлюднюватися разом зі ставкою плати 26-29 числа місяця, який передую місяцю на який встановлюються ці показники», – уточнив він.

А ще знято обмеження в максимальній швидкості руху вагону УЗ (відмінено граничний максимальний розмір показника середньої швидкості руху вагонів) – раніше цей показник не перевищував 320 км/доба.

За словами Валерія Ткачова, ці зміни призведуть до збільшення середньої швидкості руху вагонів АТ «Укрзалізниця» та до загального зменьшення вартості використання вагону.

Вантажовідправник буде сплачувати за меньшу кількість діб використання вагонів УЗ.

«Наприклад, для вагона-зерновоза ( ЗРВ)

швидкість руху в експортному сполучені в напрямку морських портів збільшиться з 87 км/доба до 353 км/доба- майже у 4 рази (для маршрутних відправлень). Тобто, аграрій заплатить меньшу кількість діб використання вагону УЗ при цьому типу відправлення та виду сполучення.

Здешевлення у 4 рази вагоної складової для аграріїв.

Загалом для ЗРВ швидкість руху у різних сполучення збільшиться у 1,4-4 рази.

Наприклад, для перевезеня вантажу у напіввагонах в експортному сполучені в напрямку сухопутних переходів ( маршрутні відправлення) швидкість руху збільшиться з 87 км/доба до 164 км/доба – майже 2 рази», – додав Валерій Ткачов.

Нагадаємо, «Укрзалізниця» узгоджуватиме з експортерами обсяги перевезень. Також ми писали, що «Укрзалізниця» на понад 40% збільшила обсяги перевезення зерна.

 

agrotimes.ua