ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 15.12.2021

«Антонов» має намір протягом трьох років побудувати 5 літаків для UNA

Відповідний меморандум підписали 14 грудня Міністерство інфраструктури та ДК «Укроборонпром»

Міністерство інфраструктури та ДК «Укроборонпром» 14 грудня підписали меморандум, згідно з яким нова державна авіакомпанія “Українські національні авіалінії” (UNA) замовить у ДП “Антонов” 5 пасажирських літаків. Про це повідомив “Укрінформ”.

«Коли ми планували створення українського національного перевізника – це задля стимулювання нашої авіагалузі. Україна – одна з небагатьох країн, яка вміє будувати літаки, має технології, виробництво, людей. Бракувало лише державних замовлень. І зараз ми починаємо це робити для цивільної авіації», – наголосив Олександр Кубраков, міністр інфраструктури.

За його словами, вже в першому чи другому кварталі наступного року будуть підписані безпосередні контракти із заводом-виробником.

Згідно з меморандумом, «Антонов» зобов’язується протягом трьох років збудувати 5 пасажирських літаків Ан-158 на 99 місць. Перший літак планується виготовити за один рік.

Міністр інфраструктури додав, що пасажирські літаки вітчизняного виробництва будуть використовувати на регіональних рейсах по Україні та на міжнародних рейсах на короткі відстані.

Нагадаємо, авіакомпанію Ukrainian National Airlines створено у листопаді 2021 року за дорученням президента України Володимира Зеленського. Її основне завдання – розвиток внутрішніх авіаперевезень, розширення географії польотів для українців, захист стратегічних інтересів держави та перетворення України на великий європейський авіахаб.

Як повідомляв GMK Center, раніше авіабудівна компанія компанія Airbus зацікавилася можливістю створення центру переобладнання авіалайнерів на базі виробничих потужностей ДП «Антонов» у Києві.

До цього компанія Аvia Solutions Group і FL Technics, що входить до неї, заявила про намір інвестувати близько €24 млн у виробництво на базі міжнародного аеропорту “Харків” бази для обслуговування та ремонту авіалайнерів класу Boeing-737/Airbus-320.

 

gmk.center