ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 10.01.2020

Через Україну до ЄС пройшов перший контейнерний потяг з Китаю

39 годин і 54 хвилини територією України їхав перший контейнерний поїзд з Китаю до Польщі.

Про це повідомив голова Укрзаліниці Євген Кравцов на свїй сторінці у Facebook.

“Маршрут «Китай-ЄС» транзитом Україною є надійним, дешевшим та зручнішим для всіх учасників цього логістичного ланцюга. А цей поїзд – гарний знак і перша важлива ластівка в організації масштабних проектів з Китаєм та Середньою Азією для Укрзалізниця – Ukrzaliznytsia.

Широка колія, яка експлуатується на УЗ, найбільш протяжна на заході. Окрім цього, ми маємо ряд безперечних плюсів для таких маршрутів і їх розвитку в майбутньому: УЗ може бути частиною сухопутного маршруту, морського та маршруту ТМТМ.

З 2008 року щороку обсяг транзитних перевезень Україною падає. Транзит з Китаю до країн ЄС має ряд штучних перепон з політичним забарвленням. Це питання не бізнесу, а геополітики. Але зі свого боку УЗ – максимально надійний партнер для транзиту. Бо пропонуємо альтернативні і вигідні маршрути.

Щодо технічних моментів: контейнерний поїзд виїхав з китайського Сіаню до Славкува, у дорозі – 12 днів. Сіань є колишньою столицею Китаю, тут починався історичний Шовковий Шлях. Населення – 13 млн, і це один з найбільш розвинутих сухих портів і логістичних центрів Нового шовкового шляху.

Так що це максимально ефективний початок року у вантажних перевезеннях”, – йдеться у повідомлені.