ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 24.12.2021

Херсонський морський порт передали в концесію

Міністерство інфраструктури, “Адміністрація морських портів, “Рисоіл-Херсон” і “Херсонський порт” 23 грудня підписали акти про передачу в концесію майна ДП “Херсонський морський торговельний порт” на 30 років.

Про це повідомляє пресслужба Міністерства інфраструктури.

Зазначається, що загальна сума інвестицій у порт — 320 млн грн. Компанія-концесіонер планує провести модернізацію та реконструкцію обладнання, механізацію складів, встановленню додаткових силосів. Для цього вже затверджено план-графік здійснення інвестицій та розроблені технічні проєкти.

“Херсонський порт буде модернізовано, що значно підвищить його ефективність. Йдеться про принаймні 216 млн грн інвестицій у порт у найближчі 3,5 року та щонайменше 18 млн грн для інфраструктури Херсону. Зокрема, у планах – співфінансування капремонту доріг на шляху до порту та нового майданчика для вантажівок поза межами міста.

Капітальні інвестиції допоможуть реалізувати потенціал для розвитку перевезень внутрішніми водними шляхами, адже порт знаходиться у дельті Дніпра. Однією з умов концесійного договору є збільшення до 80% частки вантажів, що прямують до порту внутрішнім водним та залізничним транспортом”, – розповів міністр інфраструктури Олександр Кубраков.

За умовами концесійного договору концесіонер зобов’язується:

щорічно сплачувати концесійний платіж у розмірі щонайменше 12 млн грн з урахуванням індексації та 7% від чистого доходу;

протягом перших трьох з половиною років з дати закінчення перехідного періоду інвестувати в об’єкт щонайменше 216 млн грн, а протягом перших 10 років – ще додатково щонайменше 62 млн грн;

забезпечити обсяги перевалки вантажів порту у 2030 році на рівні не менше 1,36 млн тонн;

забезпечити безперервну діяльність порту;

перевести всіх працівників Херсонського морського порту та частину працівників АМПУ, не допускаючи їх звільнення протягом 10 років;

не допускати зниження заробітної плати працівників протягом перших 3-х років з моменту прийняття їх концесіонером на роботу, підвищуючи рівень виплат відповідно до законодавства;

виконувати заходи щодо охорони навколишнього природного середовища.

Засновниками ТОВ “Херсонський порт” опосередковано виступають компанії груп Risoil та Georgian Industrial Group. Договір стосовно передачі в концесію майна ДП “Херсонський морський торговельний порт” було підписано у червні 2020 року.

 

www.epravda.com.ua