ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 22.03.2019

Мінекономрозвитку проводить опитування щодо ефективності підтримки експорту

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України проводить опитування представників українського бізнесу щодо ефективності інструментів та системи державної підтримки експорту в Україні.

Про це повідомляє прес-служба на сайті Міністерства.

Таким чином, Мінекономрозвитку хоче з’ясувати наскільки дієвими є заходи з підтримки експортерів та комунікація можливостей підтримки експорту з боку органів державної влади.

Взяти участь в опитуванні можна за посиланням: https://bit.ly/2TJ1ZgJ.

Опитування триватиме протягом березня-квітня 2019 року.

Щорічне проведення такого опитування українських бізнес-кіл визначене положеннями Експортної стратегії України на період 2017-2021 років. Його результати будуть проаналізовані фахівцями Мінекономрозвитку і використані при розробці рекомендацій державним агенціям, відповідальним за реалізацію заходів з підтримки експорту в Україні.

 

Інформаційно

Експортна стратегія України -це дорожня карта стратегічного розвитку торгівлі на період 2017—2021 років.

Документом визначено орієнтири для розвитку торговельних відносин України, подолання перешкод та використання наявних можливостей для розвитку експорту.

Кінцевою метою та основним завданням Експортної стратегії є перехід до експорту наукомісткої інноваційної продукції для сталого розвитку та успіху України на світових ринках.

Дорожня карта визначає стратегічні цілі розвитку торгівлі України на наступні чотири роки. Серед них: створення умов для розвитку сфер торгівлі та інновацій задля диверсифікації експорту українських товарів та послуг, підтримка експорту з боку держави, а також підвищення рівня знань та навичок, необхідних підприємствам для здійснення міжнародної торгівлі.

Також у рамках Експортної Стратегії було затверджено перелік нових перспективних ринків, які зможуть замінити традиційні експортні ринки, доступ на які ускладнено через політичну ситуацію. Зокрема, було визначено топ-20 ринків, які, за умови вибору правильних форм і інструментів роботи з ними, здатні показати досить швидкі результати. Серед них, крім країн ЄС: Єгипет, Індія, Білорусь, Грузія, Молдова, Іран, Саудівська Аравія, Китай, Японія, США, Канада, Швейцарія та Бангладеш.