ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 31.07.2020

Міністр Кабінету Міністрів України взяв участь у нараді щодо функціонування системи HRMIS

29 липня відбулася нарада щодо обговорення питання стану впровадження інформаційної системи управління людськими ресурсами та нарахування заробітної плати в державних органах. У заході взяв участь Міністр Кабінету Міністрів України Олег Немчінов, представники міністерств та Національного агентства з питань державної служби.

«Перед нами стоїть амбітне та складне завдання – завершити та забезпечити впровадження інформаційної системи управління людськими ресурсами та нарахування заробітної плати в державних органах HRMIS. Адже, в Україні обмежені дані про державну службу, крім даних про загальну чисельність державних службовців. Також не всі державні органи мають власні інформаційні системи управління персоналом. Набори даних, які зберігаються в таких системах, є непридатними для порівняння і не дають можливості забезпечити аналіз системи управління людськими ресурсами в державних органах», – розповів Міністр Кабінету Міністрів.

Відповідно до Стратегії реформування державного управління України на період до 2021 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 року № 474–р, одним з пріоритетів реформи державної служби є створення інтегрованої інформаційної системи управління людськими ресурсами та нарахування заробітної плати на державній службі HRMIS. Зазначений пріоритет виконується за підтримки Міжнародного банку реконструкції та розвитку. Цільовим групами використання HRMIS є: керівники ЦОВВ, служби управління персоналом, державні службовці та громадськість.

Впровадження HRMIS повинно забезпечити наступне:

оперативну обробку та аналіз інформації у сфері державної служби;

  • формування інформаційного ресурсу щодо управління персоналом;
  • нарахування і оплата праці в державних органах;
  • моніторинг державної служби;
  • контроль витрат державного бюджету;
  • вільний доступ громадян до державної служби;
  • якість управління людськими ресурсами.

Заходи з впровадження HRMIS здійснюються відповідно до затвердженого плану проекту, забезпечено навчання працівників міністерств та проводяться підготовчі роботи для її використання.

Для забезпечення захисту інформації в HRMIS, у рамках виконання контракту на її впровадження, передбачено побудову та створення комплексної системи захисту інформації (КСЗІ). Наразі завершено підготовчі роботи з побудови КСЗІ. Прийнято необхідні накази щодо початку проведення попередніх випробувань та дослідної експлуатації КСЗІ. За результатами таких випробувань та прийняття відповідних рішень, в кінці серпня, очікується отримання позитивного висновку КСЗІ.

У майбутньому планується:

  • отримати позитивний висновок КСЗІ та розпочати промислову експлуатацію HRMIS;
  • завершити навчання служб управління персоналом та у разі необхідності забезпечити процес міграції даних з існуючих систем до HRMIS;
  • розробити нормативно-правову базу щодо роботи в HRMIS;
  • розробити та запровадити систему технічної підтримки користувачів;
  • почати процес налаштування та взаємодії з державними реєстрами.

Джерело: Урядовий портал.