Міністерство закордонних справ постійно шукає нові канали збуту української продукції та послуг на іноземних ринках і способи їх просування.
Про це повідомяє МЗС із посиланням на виступ міністра закордонних справ Дмитра Кулеби на зустрічі “Телеком Клубу”, передає Укрінформ.
“Ми маємо виробляти готові товари, послуги і продавати їх у Європі, Америці, Азії та інших частинах світу за хороші гроші. Виграватиме не лише бізнес, а загалом Українська держава ставатиме сильнішою. Ми в МЗС постійно шукаємо нові канали збуту української продукції та послуг на іноземних ринках і способи їх просування”, – сказав міністр.
Він додав, що експортери послуг, продуктів можуть звернутися до МЗС “і сказати, в якій країні потрібна допомога”.
“Двома найбільш стратегічними статтями українського експорту є агро та ІТ. Звісно, буде продовжуватися і традиційний металургійний експорт. Але саме два сектори, які я назвав, мають перспективу експоненціального зростання. Бо, з одного боку, світ стає все більш голодним, з другого – пандемія дала сильне прискорення ринку телекомунікацій та ІТ”, – зауважив він.
Міністр окремо відзначив зацікавлення країнами Азії та Затоки у виробництві товарів в Україні для подальшого експорту в країни ЄС, з огляду на високу маржинальність: “Це прихований резерв української економіки. Хто навчиться цю можливість використовувати, залучати в такі проєкти гроші, той зможе згодом дуже вигідно капіталізуватися”.
Глава МЗС також наголосив на великих можливостях Угоди про асоціацію України та Євросоюзу для розвитку бізнесу і заявив, що інтеграція України у єдиний цифровий ринок ЄС є одним з найбільш перспективних напрямів секторальної інтеграції.
“Телеком Клуб” – професійне об’єднання компаній, громадських організацій, експертів, що працюють на ринку інформаційно-комунікаційних технологій. До клубу входять 45 компаній, серед яких українські підрозділи Nokia, Cisco, Samsung та Huawei, найбільше об’єднання ІТ-компаній IT Association Ukraine, Vodafone та інші.
www.ukrinform.ua