ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 05.09.2022

На україно-польському кордоні рекордні черги з вантажівок

Минулого тижня на українсько-польскому кордоні був побитий історичний рекорд: черга з вантажних автівок до пункту пропуску Ягодин на польському кордоні перетнула межу у 45 кілометрів.

Про це на своїй Фейсбук-сторінці повідомив заступник міністра інфраструктури Мустафа Найєм.

«Водії живуть на узбіччі біля пунктів пропуску, у жахливих умовах, по тижню, і більше, втрачаючи дохід. Це можна припинити. Рух вантажівок можна прискорити. І нам усім відомо як», – констатував він.

За словами заступника міністра, джерелом проблеми не є українські митники та прикордонники.

Він вважає, що головний показник – порівняння довжини черг з української та польської сторони: якщо з нашого боку, на експорт вони сягають від 10 до 45 кілометрів, то з польського боку 5 кілометрів – максимум.

«Я бачу це по показниках наших моніторингових груп – кількість працівників обох служб збільшилась майже у 1,5 рази; середній час проходження одного авто через наші служби зменшився до 10-15 хвилин. До того ж відбуваються точкові реконструкції самих пунктів пропуску

Наші служби готові перевіряти більше і більше вантажівок щодня. Але потік з тисячі автівок упирається в корок на польському боці.

І ситуація стає критичною. В чергах стаються бійки, перевізники погрожують блокуванням траси

Головна причина цих черг усім відома – це низька ефективність роботи польських служб, які проводять фітосанітарний та ветеринарний контроль. Про це знають не лише перевізники, а й представники тих самих контролюючих органів обох країн», – додав Мустафа Найєм.

Він уточнив, що з початку повномасштабного вторгнення росії фітосанітарний і ветеринарний контроль на польському кордоні уповільнився в кілька разів.

Наприклад, у пункті пропуску «Дорогуськ» у доокризовий період за добу польські фітосанітарні та ветеринарні служби приймали близько 80 вантажівок на добу. А минулого тижня – 12-25 транспортних засобів. По інших пунктах пропуску ситуація аналогічна.

На переконання Мустафи Найєма, рішення є – збільшити на польській стороні кількість працівників фітосанітарних та ветеринарних служб.

Раніше ми писали, що на пункті пропуску «Ягодин» у декілька разів збільшилися черги.

 

agrotimes.ua