ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 11.02.2020

Німеччина – основний споживчий ринок для української органічної продукції

Цьогоріч Німеччина посіла 4-е місце у списку ТОП країн-імпортерів української органічної продукції в світі, одразу після США. Першу позицію у цьому списку посіли Нідерланди, на другій щаблині – Швейцарія. Однак саме Німеччина досі залишається основним споживчим ринком для української органічної продукції, повідомляє SEEDS.

Про це розповів під час органічного медіа-бранчу, який пройшов у понеділок, 10 лютого, в Києві, Сергій Галашевський, директор “Органік стандарт” – першого українського сертифікаційного органу, що здійснює інспекцію та сертифікацію органічного виробництва.

“Німеччина залишається основним споживчим ринком для української органічної продукції. Саме туди продукція досить часто реекспортується з Нідерландів, і, напевно, Швейцарії.

Просто Німеччина іноді суворіша щодо деяких імпортних процедур, наші оператори шукають можливості експортувати через Польщу, Чехію, Литву. Такі моменти дійсно є”, – каже Сергій Галашевський.

“Загалом за 2018 рік було експортовано 390 тис. т органічної продукції на суму $157 млн”, — зазначає фахівець з сертифікації органічного виробництва.

Загалом у 2018 році Україна експортувала свою органічну продукцію до близько 35 країн, стверджує Сергій Галашевський. За його словами, всього було представлено близько 80 органічних товарів.

За об’ємами експорту до ТОП-5 органічних продуктів потрапили:

  • кукурудза,
  • пшениця,
  • соя,
  • соняшникова олія,
  • яблучний концентрат.

“Безпосередніми покупцями є конкретні компанії імпортери. Їх у нас понад 200. Це ті покупці, які купували українську органічну продукцію в 2018 році. Найбільше їх зосереджено знову ж таки у Німеччині, Польщі та Швейцарії”, – додає Сергій Галашевський.