Продажі нових легкових автомобілів в Україні в січні-травні 2018 року, порівняно з аналогічним періодом минулого року, зросли на 10% – до 33 тис. одиниць. Про це повідомляє прес-служба асоціації «Укравтопром», інформує УНІАН.
За даними «Укравтопрому», найпопулярнішою маркою в Україні стала Toyota, яка реалізувала за цей період 4238 нових легкових авто. У порівнянні з п’ятьма місяцями 2017 року, попит на машини цієї японської марки зріс на чверть.
Друге місце в рейтингу марок посів Volkswagen, який наполовину збільшив свій результат річної давності, реалізувавши з січня по травень 3256 авто.
Незважаючи на 5% падіння попиту, в трійці лідерів залишився Renault, результат цієї французької марки на українському ринку – 3166 авто.
Як повідомляв УНІАН, за підсумками 2017 року продажі нових легкових автомобілів в Україні зросли на 25% – до 82,3 тис. одиниць.
Джерело: unian.ua