ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 29.01.2021

Профільний комітет Парламенту підтримав реформу ДФРР

Комітет ВРУ з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування підтримав розроблений Мінрегіоном законопроект про реформування Державного фонду регіонального розвитку, а також звернувся до Комітету з питань бюджету, щоб він якнайшвидше розглянув цей документ на своєму засіданні. Законопроект, зокрема, визначає, що ДФРР має бути головним інвестиційним інструментом Уряду і на нього має спрямовуватися не менше 3% прогнозованого доходу Держбюджету.

Йдеться про законопроект «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо підвищення ефективності використання коштів Державного фонду регіонального розвитку». Восени його підтримав Уряд та надіслав у Парламент.

«Мінрегіон продовжує реформувати ДФРР в контексті реформування державної регіональної політики, а також запровадження нових підходів до фінансування проектів. Ми відходимо від дотацій в «тверду» інфраструктуру і переходимо до інвестицій в комплексні проекти, в тому числі проекти регіонального розвитку, які забезпечать створення нових робочих місць та додану вартість», – зазначає Міністр розвитку громад та територій Олексій Чернишов.

Законопроектом пропонується:

· поступово збільшити обсяг державного фонду регіонального розвитку з 2022 року – до не менше 2%, а з 2023 року – не менше 3% прогнозного обсягу доходів загального фонду проекту Державного бюджету України на відповідний бюджетний період;

· забезпечити прогнозованість процесу визначення обсягу ДФРР;

· запровадити відкриту конкуренцію між проектами, які подаються на фінансування за рахунок ДФРР (фінансування лише через прозорі конкурсні процедури та за умови доведеної економічної або соціальної ефективності);

· спрямувати кошти ДФРР виключно на реалізацію Державної стратегії регіонального розвитку та регіональних стратегій розвитку;

· скасувати більшість квот розподілу коштів ДФРР;

· запровадити нові прозорі порядки відбору проектів та програм регіонального розвитку, які можуть фінансуватися за рахунок коштів ДФРР, зокрема, через онлайн-платформу;

· надати можливість залучати додаткові кошти до ДФРР за рахунок програм допомоги ЄС, донорів, МФО.

«Мінрегіон вважає доцільним фінансування проектів регіонального розвитку тільки у разі їх відповідності Державній стратегії регіонального розвитку (50% ДФРР) або регіональним стратегіям розвитку (30% ДФРР). Також у контексті завершення адміністративно-територіальної реформи Мінрегіон пропонує спрямувати частину коштів ДФРР на підтримку інфраструктури в сільській місцевості територіальних громад (20% ДФРР)», – коментує заступник Міністра розвитку громад та територій Іван Лукеря.

Очікується, що законопроект про реформування ДФРР буде ухвалений Парламентом у першому півріччі цього року.

Джерело: Урядовий портал.