Сьогодні надходить багато скарг на компанії, які працюють в галузі рітейлу. Монополія рітейлу призвела до націнки на групи товарів першої необхідності в середньому на 50−70%.
«Рітейл закладає збільшену ціну затрат на переробника, переробник в свою чергу знижує ціну і супровідні ризики для себе по відношенню до виробника молока. І в цій тріаді замкнутого циклу ми втрачаємо розум. Але тут більше питання до антимонопольного комітету, який дуже багато років закривав на це очі. Зараз це питання на контролі безпосередньо у президента. Політична воля для цього є», — наголосив Роман Лещенко.
Він зауважив, що модель регулювання і формування прозорої ціни потрібно брати на прикладі Польщі. Де всі гілки влади готові працювати з точки зору покращення середовища (виробник-переробник-рітейл).