ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 16.11.2021

Ставки фрахту суховантажів вперше за п’ять тижнів показали зростання

Небажання світових лідерів відмовлятися від викопного палива пробудило в інвесторів інтерес до великих балкерів

Наприкінці минулого тижня індекс морських навалювальних вантажів Балтійської біржі вперше за п’ять тижнів продемонстрував щотижневе зростання. Про це повідомляє gCaptain з посиланням на Reuters.

Загальний індекс, що враховує ставки для суден типу Capesize, Panamax і Supramax, за тиждень додав 3,4% і сягнув 2807. Цьому сприяла висока динаміка ставок в сегменті великогабаритних суден.

Індекс Capesize за тиждень зріс на 17% – до 3836. Середньодобова виручка операторів суден Capesize, що перевозять залізну руду й вугілля, сягнула $31 811.

Також у п’ятницю індекс Panamax впав до найнижчого рівня за п’ять місяців – 2930 пунктів. За тиждень він знизився на 4,6%. Середньодобова виручка суден цього класу сягнула $26 370.

Індекс Supramax минулого тижня знизився на 6,7% – до 2253 пунктів.

Поточні тенденції на ринку суховантажів видання пов’язує з тим, що учасники саміту в Глазго продемонстрували слабке бажання відмовитися від найбільш брудного викопного палива. І цей сигнал спонукав деяких інвесторів реструктурувати свій бізнес.

Тенденція до зростання ставок на суховантажі почалася ще у 2016 році. До кінця вересня 2021 року індекс Балтійської біржі злетів до найвищого рівня за 13 років.

У жовтні в балкерному секторі почалося коригування. Наприкінці місяця індекс Балтійської біржі впав до найнижчого рівня більш ніж за місяць.

Загалом поточна ситуація на ринку фрахту нагадує бульбашку. Але інструментів швидкого вирішення проблеми немає. Західні та українські експерти очікують збереження нинішньої підвищеного навантаження на портові потужності й високих ставок фрахту в 2022 році. Принаймні в першій половині 2022 року.