Транзитні збори за проходження суден Суецьким каналом зростуть на 5-15% із 15 січня 2024 року.
Як повідомила Адміністрація Суецького каналу (SCA), для танкерів, що транспортують сиру нафту, зріджений нафтовий газ (LPG), зріджений природний газ (LNG), а також для пасажирських суден транзитний збір зросте на 15%.
Збори для балкерів, суден для транспортування генеральних вантажів та Ro-Ro суден зростуть на 5%.
Зростання зборів не торкнеться контейнеровозів, що прямують із портів північно-західної Європи до портів Далекого Сходу.
У січні 2023 року SCA підвищила транзитні збори на 15% для всіх типів суден та на 10% для балкерних та круїзних суден.
Суецький канал — безшлюзовий судноплавний канал, що з’єднує Середземне та Червоне моря і забезпечує найкоротший морський шлях між Європою та регіонами навколо Індійського океану та західної частини Тихого океану. Через канал проходить 10-12% світового морського вантажообігу. Довжина каналу — 160 кілометрів, ширина — до 350 метрів, глибина — 20 метрів.
У 2022 році через канал пройшло 23 тис. суден — на 11,1% більше порівняно з 2021 роком. Доходи Єгипту від Суецького каналу збільшилися у 2022-2023 фінансовому році (ФР, 1 липня — 30 червня) на 25,2% порівняно з попереднім роком — до рекордних $8,8 млрд.
ports.ua