Згідно заяві UBABEF, вартість сої на внутрішньому ринке зросла на 80% впродовж останніх шести місяців, в той час як ціна на кукурудзу збільшилась на 40%. На ці два фактори припадає біля 60% виробничих витрат птаховиробників, а тому у поєднанні з відсутністю кредитів це призвело до того, що деяким виробникам вигідніше зупинити виробництво, ніж продовжувати роботу.
Виробникам птиці тепер прийдеться сплачувати безпосередньо в момент поставки фуражного зерна, або навіть до поставки, тоді як раніше вони користувались 40-денною відстрочкою оплати. Банки, як державні, так і приватні, скоротили кредити птахівникам та створили ряд перепон для розвитку бізнеса в даному секторі. Тим часом, деякі дослідження, проведені Асоціацією виробників птиці Сан-Паулу, виявили, що деякі супермаркети не згаяли шанс скористатися поточною ситуацією та підвищили ціни на продукцію птахівництва, при цьому не поділяючи прибутку з самими виробниками. За даними дослідження, в деяких випадках, філе продається на 120% дорожче, ніж отримують виробники, а вартість курячої тушки може бути в супермаркеті вище на 139% і більше.