Про це під час робочої зустрічі, присвяченої обговоренню майбутньої реконструкції дамби, сказав головний архітектор проєкту Юрій Лукашев, повідомляє кореспондент Укрінформу.
“Стадію “П” – проєкт ми закінчуємо перед новим роком, потім ідемо на експертизу й затвердження. Фактично у червні-липні готові розпочинати роботу”, – сказав Лукашев.
Під час наради архітектори презентували проєкт реконструкції.
У коментарі кореспондентові агентства головний архітектор сказав, що під час реконструкції змінюється конструкція проїжджої частини греблі, але сам образ ДніпроГЕС залишається незмінним. Відомо, що гребля стане двоярусною.
“По першому ярусу – з лівого берега транспорт іде на правий – передбачений і пішохідний тротуар – 3 метри шириною. З правого берега на лівий – транспорт іде в дві смуги по верхньому ярусу плюс 2,5 метри – велосипедна доріжка, яка дозволяє самокатному та електричному транспорту пересуватися. Крім того, на верхньому ярусі ми плануємо 2-метрову похилу огорожу, а на нижньому ярусі – метрову огорожу з історичним орнаментом і по верху її – метр заскленої, щоб забезпечити безпеку. Будуть і фотозони”, – сказав архітектор.
Керівник філії “Дніпровська ГЕС” ПАТ “Укренерго” Віктор Кучер зазначив, що в січні 2022 року проєкт проходитиме експертизу, яка може тривати близько трьох місяців. Потім буде оголошено міжнародний тендер. Оновлюватимуть дамбу коштом “Укренерго”, а також залучать кредитні кошти. Однак про яку суму йдеться – поки що не ясно. Учасники наради кажуть, що це будуть мільярди.
На час реконструкції дамба буде повністю закрита, тож, на той час у місті мають бути добудовані мости через Дніпро і проведено ремонт Аркового мосту.
Голова ОДА Олександр Старух зазначив, що вже у грудні до Запоріжжя очікується візит Президента, який має відкрити верхову частину вантового мосту. Низову планують добудувати до кінця наступного року.
Раніше повідомлялося, що ДніпроГЕС є найстарішою станцією Дніпровського каскаду, її введено в експлуатацію у 1932 році.
www.ukrinform.ua