ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 30.06.2021

UBTA створить онлайн платформу з основними каналами збуту для аграріїв

Попит на українську продукцію у світі зростає. Тому для покращення позицій  вітчизняних виробників та забезпечення появи їх продукту на столі споживача, Українська асоціація бізнесу і торгівлі (UBTA) в партнерстві з Офісом ефективного регулювання (BRDO) реалізує субгрант Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) — Retail guidebook. Про це Kurkul.com повідомила пресслужба UBTA.

«Українські аграрії стрімко трансформують свою діяльність та фокусуються на виробництві готової продукції для кінцевого споживача. Разом з тим, постає питання збуту своєї продукції. Ринок ритейлу — це особливий ринок, де кожна торгова мережа чи переробник висуває власні вимоги до постачальників, а ці вимоги не завжди легко віднайти», — зазначили в UBTA.

Та додали, що ритейл путівник буде розроблений для спрощення доступу до ринкової інформації, з переліком системних гравців ринку сільськогосподарської продукції та їх вимог до мікро-, малих та середніх підприємств (ММСП) виробників сільськогосподарської продукції. Проєкт орієнтований на агровиробників з усіх областей України, які є офіційно зареєстрованими та хочуть розширювати свої канали збуту товарів.

Онлайн платформа розробляється у форматі веб-порталу, який міститиме перелік органів сертифікації продукції, перелік основних учасників ринку с/г продукції, а також структуровану та систематизовану інформацію щодо вимог основних каналів збуту, таких як:

  • торгові мережі (національні та локальні);
  • HoReCa;
  • трейдери;
  • переробники;
  • дистриб’ютори;
  • маркетплейси.

«На сьогодні, через брак інформації щодо умов роботи на ринку, ММСП-виробники змушені продавати свою продукцію нижче ринкових цін на місцевих ринках та часто за межами офіційної економіки, попри те, що фермерська та крафтова продукція має попит серед споживачів з середнім та високим рівнем доходу», — йдеться у повідомленні.

Експерти UBTA разом із BRDO та USAID впевнені, що створення єдиного гайдбуку відкриє нові можливості для виробників, популяризує українську продукцію та сприятиме трансформації продовольчих систем в частині зростання частки малих і середніх підприємств в українських продовольчих системах.

Для того, щоб онлайн-платформа була максимально корисною та зрозумілою для користувачів, UBTA оголошує набір виробників продукції на фокус-групу. Це дозволить врахувати потреби та інтереси потенційних користувачів та зробити платформу найбільш зручною та повною.

 

kurkul.com