ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 29.09.2021

«Укробонпром» вважає за необхідне побудувати 240 суден до 2030 року

Це може збільшити обсяги річкових перевезень до 30 млн тонн на рік

Державний концерн «Укроборонпром» вважає за необхідне побудувати 240 суден цивільного флоту протягом 10 років. Про це йдеться в Стратегії розвитку суднобудівної промисловості України на період до 2030 року.

Обсяги вантажних перевезень внутрішніми водними шляхами країни можуть зрости до 30 млн тонн на рік. Це згенерує 7,5 тис. робочих місць і щорічно буде забезпечуватиме додаткові 16,5 млн грн до бюджету країни.

Для розвитку цивільного флоту визначено такі кроки:

  • прийняти рішення РНБО про заходи щодо розвитку суднобудівної промисловості України;
  • внести зміни до Митного й Податкового кодексів відповідно до цього рішення;
  • прийняти рішення РНБО про заборону використання суден, вироблених в РФ;
  • продовжити дію закону про держпідтримку суднобудівної промисловості.

Відзначається, що в складі військово-морського флоту України налічується 18 суден. Відповідно до рішення РНБО щодо розвитку Військово-морських сил Збройних Сил України до 2031 року, планується будівництво патрульних і артилерійських катерів, ракетних катерів, корветів і фрегата.

Для виконання цього рішення необхідно:

  • визначити центральний орган виконавчої влади, відповідальний за сферу суднобудування;
  • забезпечити максимальну локалізацію виробництва в рамках спільних проєктів з іноземними партнерами;
  • оновити науково-технічну базу й забезпечити систему дешевого кредитування під довгострокові капіталоємні та наукоємні проєкти з виробництва продукції суднобудування для потреб ВМС ЗСУ.

Підвищення конкурентоспроможності та залучення інвестицій у галузь планують досягти за рахунок тимчасового звільнення від податкового та митного навантаження зарубіжних товарів, які використовують для суднобудування. Крім цього, тимчасово звільнити від сплати податків суднобудівні підприємства, а також провести реконструкцію їх боргів.

За словами «Укроборонпрому», підтримати галузь можна шляхом спрямування частини чистого прибутку АМПУ на виконання інвестпрограми.

«Ми розробили проєкт стратегії розвитку суднобудування, який уже надіслано на розгляд в апарат РНБО. Розраховуємо, що проєкт буде розглянутий, що дасть змогу підприємствам суднобудівної промисловості отримати підтримку з боку держави, створить необхідні умови для комплексного й системного стратегічного розвитку суднобудування в Україні в цілому», – зазначив Юрій Гусєв, гендиректор «Укроборонпрому».

В липні «Укроборонпром» на засіданні робочої групи з розвитку суднобудування розробив проєкт Стратегії розвитку суднобудівної промисловості України на період до 2030 року.

Нагадаємо, в 2020 році на десяти суднобудівних підприємствах, що входять до «Укрсудпрому», побудовано 18 суден і одну плавспоруду, тоді як у 2019 році – 14 одиниць. Крім того, на судноремонтних верфях, які не є членами асоціації «Укрсудпром», побудували 3 баржі.

 

gmk.center