ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 16.12.2021

“Укртранснафта” оголосила про пошук замовників на транспортування нафтопродуктопроводом СЗН

АТ “Укртранснафта” оголосила про пошук потенційних замовників послуг на транспортування магістральним нафтопродуктопроводом “Самара – Західний напрямок” (СЗН).

Згідно з оголошенням на сайті компанії, заявки від потенційних постачальників палива для його транспортування приймаються до 30 грудня 2021 року.

“Укртранснафта” зазначає, що нафтопродуктопровід заповнений дизельним паливом третіх осіб, яке не є власністю товариства, тому основною вимогою для потенційних замовників послуг є гарантування наявності у його власності технологічного обсягу нафтопродукту 70-140 тис. тонн (залежно від маршруту транспортування), який буде повернений після закінчення терміну дії договору про транспортування протягом 1-3 місяців, або викуплений компанією для потреб.

“Укртранснафта” також уточнила п’ять критеріїв, відповідно до яких відбиратимуться пропозиції потенційних замовників:

– гарантування замовлення на транспортування щонайменше на один рік на умовах “качай або плати”;

– гарантування транспортування не менше ніж 100 тис. тонн нафтопродуктів на місяць (1,2 млн тонн на рік);

– гарантування оплати послуг за умов 100% передоплати вартості транспортування;

– зобов’язання замовника щодо страхування ризиків втрати прийнятих до транспортування нафтопродуктів внаслідок зловмисного пошкодження нафтопродуктопроводу;

– розкриття повної інформації про кінцевих бенефіціарів для аналізу можливого застосування до нього або пов’язаних з ним осіб обмежувальних заходів (санкцій) ООН, ЄС або США.

Тарифи на транспортування нафтопродуктів територією України, за умови відповідності замовника п’ятьма критеріями, за маршрутами транспортування становитимуть (усі – без ПДВ):

– кордон Білорусь/Україна – ЛВДС “Новоград-Волинський” (Україна) – еквівалент $7 за одну метричну тонну нафтопродукту, зданого в кінцевій точці маршруту;

– кордон Білорусь/Україна – ЛВДС “5С” (Україна) – еквівалент $8 за одну метричну тонну нафтопродукту, зданого в кінцевій точці маршруту;

– ЛВДС “5С” (Україна) – ПСП “Нірбогдань” (Угорщина), ПСП “Тисауйварош” (Угорщина) – еквівалент $10 за одну метричну тонну нафтопродукту, зданого в кінцевій точці маршруту;

– кордон Білорусь/Україна – ПСП “Нірбогдань”, ПСП “Тісауйварош” – еквівалент $15 за одну метричну тонну нафтопродукту, зданого у кінцевій точці маршруту.

Тарифи на транспортування нафтопродуктів територією України за умови невідповідності замовника критеріям 1-2 безпосередньо залежатимуть від запропонованих обсягів транспортування та обговорюватимуться окремо.

За даними агентства “Інтерфакс-Україна”, найбільш ймовірним замовником послуг з транспортування СЗН є трейдер Coral Energy.

Як повідомлялося, ділянка нафтопродуктопроводу СЗН протяжністю близько 1,1 тис. км призначена для прокачування дизельного палива з РФ і Білорусі як для внутрішніх потреб України, так і для транзиту до Європи, зокрема, до Угорщини. Проектна потужність магістралі – 3,5 млн тонн на рік.

Трубопровід збудований за часів СРСР і після проголошення незалежності України мав перейти у власність держави на підставі правонаступництва як магістральний. Водночас, структура російської “Транснафти” не передала його у власність України.

Українська ділянка СЗН довгий час належала ТОВ “Прикарпатзахідтранс” (Рівне), але в результаті судових розглядів була повернута у власність держави на початку 2021 року.

Переможцем конкурсу на керуючого активами української ділянки нафтопродуктопроводу стала “Укртранснафта”, яка у вересні 2021 року отримала всі необхідні документи для експлуатації української гілки СЗН та підтвердила готовність відновити його роботу.

“Укртранснафта”, 100% акцій якої перебувають у управлінні НАК “Нафтогаз України”, є оператором нафтотранспортної системи країни.

 

ua.interfax.com.ua