Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба компанії.
Зазначається, що після модернізації Укрзалізниця отримує фактично нові вагони, однак їхня вартість на 30% нижча, ніж нових.
Загалом із початку 2021 року компанія відновила капітально-відновлювальним ремонтом уже 7 пасажирських купейних вагонів-трансформерів. Нині вони курсують у складі поїзда № 737/738 Запоріжжя — Київ. Наступна партія — 9 вагонів — буде випущена в рейс у вересні.
Оновлений рухомий склад має сучасні елементи конструкції: кузов вагона, даховий кондиціонер, нові віконні блоки із склопакетами, ролетні системи для захисту від сонця. Також у купе встановлені USB-розетки біля кожного місця, під столиками — спеціальні полички для підзарядки телефонів, купе обладнані індивідуальними системами клімат-контролю.
В Укрзалізниці поянили, що такий плановий капітально-відновлювальний ремонт, який коштує 16 млн грн, майже вдвічі дешевший за придбання нового вагона. Середня ціна нового вагона — близько 30 млн грн.
Як повідомляв Укрінформ, АТ “Укрзалізниця” у 2020 році придбало за власні кошти 28 пасажирських вагонів та 1 406 – оновило різними видами ремонту.
У березні 2021 року Кабмін затвердив консолідований фінансовий план АТ «Укрзалізниця» на 2021 рік, відповідно до якого компанія планує придбати близько 80 пасажирських вагонів, оновити близько 23,5 тис. вантажних вагонів, 451 пасажирський вагон, 2 швидкісні електропоїзди Škoda, 318 локомотивів, 76 секцій моторвагонного рухомого складу, 6 дизель-поїздів та 3 рейкові автобуси.
www.ukrinform.ua