ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 20.08.2021

Укрзалізниця розподілятиме дефіцитні вантажні вагони через ProZorrо

АТ «Укрзалізниця» розподілятиме дефіцитний рухомий склад, зокрема зерновози через систему ProZorro.Продажі.

Як передає Укрінформ, про це повідомила пресслужба Укрзалізниці.

«Укрзалізниця розподілятиме послугу перевезення вантажів у гостродефіцитному рухомому складі через систему «Прозорро. Продажі». Таким чином компанія розраховує ліквідувати можливі зловживання під час розподілу вагонів, зокрема зерновозів», – йдеться у повідомленні.

Так, уже 20 серпня 2021 року відбудуться перші аукціони, на які виставлено 7 лотів (173 вагони) на перевезення вантажів у вагонах-зерновозах парку Укрзалізниці. Вантажовласникам пропонується взяти участь у змаганнях за такі лоти: 1 лот — 5 вагонів, 2 лоти по 10 вагонів, 2 лоти по 20 вагонів і 2 лоти по 54 вагони.

«Наразі зерновозів власності товариства не вистачає для задоволення потреб ринку, до того ж зернотрейдери скаржаться на надання преференцій окремим замовникам. Тому вагони-зерновози виставляємо одні з перших на торги. У майбутньому ми плануємо до 80% парку дефіцитного рухомого складу розподіляти через систему аукціону. Паралельно працюємо над розробкою найбільш оптимальної системи руху», — зазначив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов.

Через систему ProZorro.Продажі вже продаються послуги з перевезення в цементовозах та цистернах, на черзі піввагони та криті вагони. Торги проводяться в режимі англійського аукціону на підвищення ціни. У такому ж режимі буде проведений аукціон гостродефіцитного парку вагонів, якими є зерновози.

«Таким чином ми отримуємо найкращу ціну за користування нашим вантажним парком та долаємо прояви корупції при розподілі вагонів компанії», — резюмував Ткачов.

Як повідомляв Укрінформ, 17 серпня 2021 року набув чинності наказ Міністерства інфраструктури України про зміни тарифів на вантажні перевезення залізничним транспортом у два етапи. Відповідно до наказу, тариф для вантажів позакласної групи буде збільшено на 25,9%, тобто він буде встановлений на нині діючому рівні для вантажів 1-го тарифного класу. Крім того, з 17 серпня 2021 року буде підвищено на 8% рівень тарифів на перевезення вантажів 1-го та 2-го тарифних класів. Також зросте майже на 51,8% тариф на порожній пробіг вагонів з-під вантажів 1-го тарифного класу. Наступний етап підвищення тарифів на зазначені класи вантажів планується провести з 1 січня 2022 року: для вантажів 1-го тарифного класу — на 20,4 %, 2-го класу — на 6,5 %.

 

www.ukrinform.ua