ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 04.08.2023

УЗ нарощує передачу вагонів із залізною рудою через перехід Ізов-Грубешув

В липні середньодобова передача рудних вантажів через прикордонний перехід з Польщею зросла в 3 рази

АТ «Укрзалізниця» за підсумками липня поточного року збільшила середньодобову передачу вагонів із залізорудною сировиною через прикордонний перехід з Польщею Ізов-Грубешув майже втричі порівняно з попереднім місяцем – до 204,4 вагона. Про це йшлося під час наради УЗ із польськими перевізниками, повідомляє Rail.Insider.

Загалом у липні обсяги середньодобової передачі вагонів через перехід Ізов-Грубешув становили 470 вагонів/доба, що на 30% більше у порівнянні з червнем. З них 382 одиниці прямували на експорт.

«Основна причина такого зростання – те, що нарешті поїхали рудні вантажі через цей стик. Наприклад, за липень середній показник передачі руди через цей стик становив 204,4 вагона. Порівняно із минулим місяцем спостерігається зростання на 131 вагон на добу. Тобто майже втричі зросла передача руди по цьому стику», – пояснив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов.

Обсяги передачі руди через відповідний перехід у липні є найбільшими з початку року. Раніше максимальний обсяг передачі було зафіксовано у березні – 203,9 вагона.

«Можна продовжувати нарощувати обсяг передачі. Наприклад, у березні цього року обсяг передачі через стик перевищував 500 вагонів на добу», – додав Валерій Ткачов.

Нагадаємо, у липні 2023 року черги вантажних вагонів у напрямку західних прикордонних переходів зросли на 20% або 1,4 тис. од. у порівнянні з кінцем червня – до 8,4 тис. од. Обсяг середньодобової передачі вантажів у липні скоротився до 1,628 тис. вагонів, що на 95 од. менше, ніж у червні.

За підсумками I півріччя 2023 року «Укрзалізниця» перевезла 70,5 млн тонн вантажів, що на 17,1%, або 14,5 млн тонн менше порівняно з аналогічним періодом 2022 року. При цьому у червні було перевезено 12,4 млн тонн, що на 8,1% більше обсягів травня-2023 та на 32% до аналогічного періоду минулого року.

Експортні перевезення чорних металів впали на 62,2% у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року – до 2,32 млн тонн, а ЗРС – на 44,7% р./р., до 8,67 млн тонн.

Потенціал збільшення експорту до Європи продукції українського ГМК безумовно є. За оцінками GMK Center, зараз метпідприємства завантажено на 70%, а ГЗК – менше ніж 50% від довоєнних показників. З іншого боку виникають додаткові проблеми з логістикою. На тлі скасування «зернової угоди» агроекспортери ще більше будуть намагатися збільшити експорт через дунайські порти та західні прикордонні переходи, знижуючи можливості експорту продукції ГМК.

 

gmk.center