ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 23.03.2023

УЗ заборонила перевезення зерна у піввагонах з «неналежним кріпленням укриття»

АТ “Укрзалізниця” заборонила транспортування зерна у піввагонах з кріпленням захисного укриття, що не відповідає правилам СМГС. Про це йдеться у рішенні ЦЦМ-14/49 від 21 березня.

Про це повідомляє Rail.insider.

Згідно з документом, забороняється застосовувати в регіональних філіях АТ «Укрзалізниця» технічну документацію (НТУ, ескізи), яка передбачає кріплення захисного укриття зовні вагона, оскільки “не забезпечується безпека руху, схоронність зернових вантажів та допускаються випадки їх псування під час залізничних перевезень”. Також забороняється погодження та реєстрація подібної технічної документації.

У тексті рішення нагадується, що на підставі звернень вантажовідправників з 1 січня 2023 року дозволено перевезення зернових у піввагонах. Упродовж січня–лютого збіжжям навантажено понад 5,3 тис. піввагонів.

«Для перевезення таких вантажів відправниками використовуються вагонні вкладиші розстібного типу, захисні укриття поверхні вантажу (з ув’язувальними металевими кільцями, ув’язками та ін.), призначені для уникнення потрапляння вологи, яка значно впливає на якість та собівартість вантажу у подальшому. При цьому має місце невиконання вантажовідправниками вимог глав 1, 14 Додатку 3 до СМГС “Технические условия размещения и крепления грузов” в частині невідповідного закріплення захисного укриття поверхні вантажу ув’язками одноразового використання не за верхні (зовнішні) ув’язочні пристрої, що розташовані зовні верхнього обв’язувального бруса кузова піввагона (рис. 15, глава 1 Додатку 3 до СМГС), що призводить до загрози безпеці руху, схоронності та псування вантажів», — уточнюється у документі.

При цьому повідомляється про “випадки, коли укривний матеріал відривається та потрапляє на ходову частину рухомого складу”.

Загалом у 2023 році під час транспортування зернових вантажів у піввагонах проведено усунення комерційних несправностей у 637 піввагонах.

“Затримки таких вагонів на шляху прямування призводять до додаткових експлуатаційних витрат, пов’язаних з відчепленням та усуненням комерційних несправностей; збільшення терміну доставки вантажу в умовах дефіциту тягового та рухомого складу; невиконанням графіка руху та затримкою поїздів”, — йдеться у документі.

Тож УЗ вирішила заборонити транспортування зерна у піввагонах з «неналежним кріпленням укриття».

 

agrotimes.ua