Про це інформує на своїй сторінці у Facebook Адміністрація морського порту «Південний».
«12 лютого на засіданні Ради порту Південний відбулося обговорення зі стивідорами проекту актуалізованого «Плану розвитку морського порту Південний» на коротко- (до 5 років), середньо- (до 10 років) та довгострокову (25 років) перспективу. Рада порту, проаналізувавши підсумки роботи «Південного» за 2019 рік, прийшла до висновку, що визначена раніше стратегія розвитку акваторії через проекти капітального днопоглиблення виявилася ефективною та дозволила порту опрацювати рекордну кількість вантажів», – йдеться у повідомленні.
Зазначається, що збільшення суднозаходів та тоннажу суден, що оброблюються в акваторії Південного, підвищують актуальність питань екологічної безпеки та безпеки мореплавства та підвищують необхідність створення необхідної інфраструктури для спеціалізованих суден портового флоту Адміністрації морського порту Південний.
За словами голови Ради морського порту Південний, начальника адміністрації порту Максима Широкова, створення окремого причалу та бази портового флоту забезпечить відповідні умови базування суден з необхідними приміщеннями та інфраструктурою, потрібними для безпечної експлуатації та ефективного обслуговування вантажних суден в акваторії порту.
Повідомляється, що наявність нової бази створить передумови для оновлення і розширення складу портофлоту. Також у Адміністрації порту з’явиться можливість використання причального фронту для перевантаження генеральних вантажів та Ro-Ro; що за рахунок збільшення суднозаходів в порт позитивно позначиться на економіці Південного філіалу ДП «АМПУ».
Окрім того планується розвиток власних потужностей і стивідори Південного. Зокрема на Раді порту було розглянуто пропозиції держстивідора «Морський торговельний порт Южний» щодо реконструкції спеціалізованого перевантажувального комплексу та диверсифікації вантажної бази за рахунок площадок у причалів №№5-8. Для цього Адміністрація порту розглядає можливість подовження причалу №5 за рахунок будівництва причалу 5-В. Будівництво нового терміналу планує компанія «Грінтермінал».
Також члени Ради порту актуалізували розвиток припортової залізничної інфраструктури з урахування пропозицій регіональної філії «Одеська залізниця».
Вже у березні поточного року Рада порту планує провести чергове засідання на якому буде розглянуте питання актуалізації майстер-плану розвитку порту «Південний» з урахуванням доопрацьованих проектів розвитку існуючих та будівництва нових терміналів, розвитку залізничної інфраструктури та її віддалених підходів. Загалом майстер-план повинен бути приведений у відповідність до Генерального плану розвитку порту.