Заступник міністра інфраструктури Віктор Довгань розповів, що спершу платні дороги запроваджуватимуть тільки для іноземного та вантажного транспорту.
Проект нової Національної транспортної стратегії до 2030 року, який можуть ухвалити наступного місяця, передбачає будівництво платних доріг. Про це в ефірі «Громадського радіо» розповів заступник міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Віктор Довгань.
Пілотними проектами стануть три дороги: Львів-Краківець, Київ-Біла Церква та нова, що об’єднає Одеську і Житомирську траси. Остання дозволить розвантажити київську Кільцеву, якою зараз їздять вантажівки, що прямують до Одещини із західного напрямку, пояснив заступник міністра.
«В основному весь потік транспорту, що іде з Польщі до Одещини, проходить між Академмістечком і Теремками. Це нереально. Ми хочемо заборонити повністю рух вантажівок цією ділянкою», – заявив Довгань. Таким чином, за його словами, вантажний транспорт не матиме іншого вибору і буде змушений користуватися платною дорогою.
Легкових автомобілів це не стосуватиметься, зазначив заступник міністра.
«Спершу ми плануємо запроваджувати платні дороги тільки для іноземного транспорту і вантажного. Тобто, водії легковиків не будуть сплачувати. Орієнтовна ціна, яку рахує «Укравтодор» – 11 євроцентів/км», – заявив він.
Національний проект транспортної стратегії до 2030 року розробило Міністерство інфраструктури України разом із європейськими експертами.