Ринок нових вантажних автомобілів в Україні продовжує відроджуватись і за підсумками серпня вже сягнув 261 одиницю, що на 33% менше, ніж торік. Але паралельно на ринку відбуваються і якісні зміни, – це свідчить зі статистики, яку наводить AUTO-Consulting. Перевізники переходять на якісну техніку і це призвело до зміни лідируючої групи брендів. |
Так, за підсумками серпня 2022 року №1 на українському ринку стала Scania, яку обрали 22% усіх споживачів. Крім того, потужно відроджується і DAF, який зміг реалізувати свої вантажівки 17% кліентам. Зростають продажі також у M-B та Volvo. Як констатують у AUTO-Consulting, у серпні вперше за всі роки спостереження за ринком, усі перші сім місць зайняли представники Європейської Сімки виробників вантажівок. Так саме є у більшості європейських країн. Отже Україна трансформувала свій авторинок відповідним чином. Більше на українському ринку не домінують ні МАЗ, ні КАМАЗ – вони пішли у минуле. І ці зміни вже незворотні. Крім того, активно працюють на українському ринку азійські виробники, які мають певний успіх у деяких сегментах, де раніше були задіяні МАЗи. Отже у серпні ми побачили обрис нового ринку вантажівок в Україні, він буде +- такий, з конкуренцією у межах Топ-10, де перші ролі матимуть європейські виробники, – підкреслили у AUTO-Consulting.
autoconsulting.ua |