ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 23.05.2019

Японія входить до ключових експортних ринків української продукції АПК

Якщо ще декілька років тому про Україну знали не так багато, а наші виробники були представлені на великих виставках лише поодиноко, то зараз завдяки активній роботі і Уряду, і самих виробників на подібних заходах, українські стенди та павільйони набирають популярність.

Про це зазначила в. о. Міністра аграрної політики та продовольства України Ольга Трофімцева під час круглого столу «Відкриваючи Японію: план дій на 2019-2020».

Як повідомляє прес-служба МінАПП, головними темами заходу стали обговорення результатів участі вітчизняних агровиробників в організації першого українського стенду на міжнародній виставці  «Foodex Japan 2019», яка проходила в Японії в березні цього року, а також формування на наступні 5 років дорожньої карти виходу української продукції АПК на ринок Японії.

«Японія входить до переліку ключових ринків згідно з Експортною стратегією України та секторальною експортною стратегією для харчової та переробної галузі. Японія – третя економіка у світі з високою платоспроможністю населення. Тому цей ринок є надзвичайно цікавим і перспективним для аграрного експорту», – наголосила Ольга Трофімцева та додала, що останніми роками ми спостерігаємо планомірне зростання експорту продукції АПК до Японії. У 2018 році він зріс на майже 32% у порівнянні з 2017 роком і склав понад 112 млн $.

Також в. о. Міністра підкреслила, що найбільший потенціал експорту до Японії мають перероблені та готові нішеві харчові продукти.

Варто відзначити, що вже через місяць після участі у виставці, наші виробники відчули позитивні результати: два виробника отримали інспекцію свого виробництва від японських партнерів, 11 з 13 компаній мають домовленості щодо співпраці, 17 представників мають високу ймовірність підписання контрактів.

Джерело: UkraineFood.org