ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 30.09.2021

За півтора року на іноземні ринки вийшли 137 українських компаній

Упродовж півтора року за сприяння МЗС України та в межах виконання економічного пріоритету Стратегії зовнішньополітичної діяльності 137 українським компаніям вдалося вийти на іноземні ринки.

Про це міністр закордонних справ Дмитро Кулеба повідомив на онлайн-брифінгу, передає кореспондент Укрінформу.

«За півтора року роботи уряду 137 українських компаній розпочали роботу на іноземних ринках за сприяння МЗС і закордонних дипломатичних установ України», – зазначив очільник зовнішньополітичного відомства.

Кулеба повідомив, що МЗС у співпраці з Держпродспоживслужбою відкрило або поновило доступ на ринки для 59 товарних груп у 18 країнах світу.

За його словами, створення нових економічних можливостей для українських експортерів та залучення інвесторів є одним із шести ключових пріоритетів Стратегії зовнішньополітичної діяльності.

Серед останніх досягнень МЗС в економічному напрямі діяльності його очільник виділив відкриття ринків меду та продукції бджільництва в Катарі, молочної продукції – в Туреччині, м’яса птиці – в Ліберії , м’яса птиці і яєць – у Японії.

У цьому зв’язку міністр повідомив про підписання документа, який затвердив масштабні зміни в МЗС на напрямі допомоги бізнесу, залучення інвестицій та розвитку торгівлі — йдеться про Порядок діяльності відділів з економічних питань у складі закордонних дипломатичних установ.

За його словами, цей документ уперше регулює конкретні показники, а саме кількість відкритих ринків для груп українських товарів, кількість організованих дипломатами зустрічей українських компаній з іноземними партнерами з переліком назв компаній, які вийшли на ринок іноземної країни, обсяг залучених інвестицій тощо.

«Ми запроваджуємо в МЗС ефективні практики, які вже працюють у корпоративному секторі. Цим документом, який я підписав, ми закріпили ці процедури інституційно, хоча вже рік працюємо за ними, але підписання цього документа – це по суті завершення цієї реформи, її остаточна інституціоналізація в МЗС», – підкреслив міністр.

Як повідомлялося, міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба у липні заявив про затвердження РНБО Стратегії зовнішньополітичної діяльності, одним із напрямів якої є просування українського експорту і залучення іноземних інвестицій.

 

www.ukrinform.ua