Це пов'язано з виходом в 2013 році на ринок України двох нових моделей Skoda – Rapid і Octavia третього покоління, які займають лідируючі позиції в своїх класах.
Разом з тим продажі нових легкових автомобілів в Україні в січні-жовтні 2013 року у порівнянні з 10 місяцями минулого року скоротилися на 7%. За прогнозами експертів в цілому в 2013 році автомобільний ринок України просяде на 10%.
У вересні – жовтні поточного року ринок легкових автомобілів був паралізований, митниця майже зупинила оформлення імпортних машин. Результатом стало зростання цін на автомобілі, завезені після 1 вересня, коли з імпортерів почали стягувати утилізаційний збір. Крім цього, зниженню продажів з початком осені сприяли чутки про те, що Кабмін хоче знизити ставки збору, скасувавши підвищувальні коефіцієнти – потенційні покупці розраховували на падіння цін .
Імпортери, тим не менш, не готові знижувати ціни, продовжуючи торгувати старими запасами. Якщо оприлюднений Кабміном проект закону, згідно якого ставка утилізаційного збору для легкових автомобілів з 1 січня 2014 р. може впасти до 5.500,00 гривень , буде підписаний в існуючому вигляді, то ціни на автомобілі можуть або залишитися на сьогоднішньому рівні, або піднятися на ті ж 5.500,00 гривень.