ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 10.08.2020

У серпні варто очікувати подальшого підвищення митної вартості дизельного палива при імпорті в Україну

За даними Державної митної служби України, найдешевше дизельне паливо у липні імпортувалось з Греції в середньому по 320 дол. США/т (-12 дол. США/т к середньорозрахунковій ціні червня). Російське дизельне паливо – по 324 дол. США/т (+30 дол. США/т); білоруське – по 349 дол. США/т (+36 дол. США/т); литовське – по 375 дол. США/т (+58 дол. США/т). Найдорожче ДП було з Туреччини та Туркменістану – 386 дол. США/т (+88 дол. США/т) та 397 дол. США/т (+82 дол. США/т) відповідно.

При порівнянні середньорозрахункової митної ціни у липні по країні – партнеру на дизельне паливо з середньорозрахунковою ціною на європейському ринку, маємо нижчу ціну від котирувань на європейському ринку на:

  • грецьке ДП на – 52 дол. США/т;
  • російське ДП на – 48 дол. США/т;
  • білоруське ДП на – 25 дол. США/т.

і навпаки, середньорозрахункова митна ціна при імпорті з наступних країн була вища за котирування на європейському ринку:

  • литовське ДП на + 2 дол. США/т;
  • турецьке ДП на + 14 дол. США/т;
  • туркменське ДП на + 25 дол. США/т.
  • румунське ДП на – 3 дол. США/т;

Загалом, середньорозрахункова митна ціна на дизельне паливо у липні була нижча за середньорозрахункову ціну на європейському ринку на 34 дол. США/т.

Таку нестандартну ситуацію можна пояснити затяжним зниженням вартості дизельного палива на європейському ринку у січні-квітні 2020 р., незначним підвищенням – у травні та значним зростанням у червні поточного року. Тобто тренд на світовому ринку фактично розгорнувся у червні, у липні ціна на європейському ринку стала ще вищою, а специфіка ціноутворення за імпортними контрактами на паливо зазвичай має формулу з прив’язкою до середньо розрахункової ціни за попередній місяць, або декаду, тож маємо відставання в динаміці цін на нафтопродукти при імпорті на 2-4 тижні.  Тож, у серпні варто очікувати подальшого підвищення митної вартості дизельного палива.​

Матеріал підготовлено экспертами управління досліджень нафтогазопродуктів ДП “Держзовнішінформ”.

Ознайомтеся з переліком послуг управління досліджень нафтогазопродуктів ДП “Держзовнішінформ” за посиланням http://bit.ly/2pmCa82