АТ «Укрзалізниця» дозволила ПАТ «Електроважмаш» брати участь в оновленні рухомого складу. Про це йдеться в повідомленні на сайті заводу.
«Електроважмаш» отримав атестат акредитації терміном на один рік на право технічного обслуговування і ремонт тягового електрообладнання рухомого складу УЗ.
Підприємство отримало атестат філії «Науково-дослідного та конструкторсько-технологічного інституту залізничного транспорту» («НДКТІ») «Укрзалізниці».
Комісія «НДКТІ» в березні відвідала підприємство і перевірила виробництво на можливість виконання ремонту тягового електрообладнання в обсязі КР-1 і КР-2.
«Наявність атестата підтверджує можливість «Електроважмашу» здійснювати на високому рівні ремонтні роботи та технічне обслуговування тягового електрообладнання рухомого складу «Укрзалізниці». Документ дає право заводу брати участь у тендерах компанії. Атестат поширюється на номенклатуру виробництва «Електроважмашу». За умови налагодження взаємовигідного партнерства ми плануємо розглянути можливість виконання ремонтів номенклатури сторонніх виробників», – наголосив генеральний директор «Електроважмаш» Віктор Бусько.
Інвентарний парк локомотивів УЗ становить майже 3600 одиниць, з яких тепловозів – 1961 одиниць, електровозів – 1628 одиниць.
Нагадаємо, що «Укрзалізниця» у 2021 році планує побудувати 3 тис. вантажних вагонів. Очікується, що інвестиції становитимуть 3,63 млрд грн. Разом з тим залізничний перевізник у 2021 році планує капітально відремонтувати на власних виробничих потужностях 313 локомотивів.
За підсумками першого кварталу локомотивне депо «Нижньодніпровськ-Вузол» регіональної філії «Придніпровська залізниця» «Укрзалізниці» виконало 105 поточних ремонтів локомотивів, що майже на чверть більше плану. Загалом за перший квартал «Укрзалізниця» виконала 1270 поточних ремонтів локомотивів, що на 20% більше плану.
«Електроважмаш» – одне з найбільших машинобудівних підприємств України. Воно є масштабним металоспоживачем. Компанія спеціалізується на виробництві гідрогенераторів, турбогенераторів для ТЕС і АЕС, електродвигунів для приводів прокатних станів, шахтних підйомників, тягового електрообладнання для залізничного та міського транспорту. Завод співпрацює з партнерами в 50 країнах.
gmk.center