ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Аналіз ринків товарів і послуг

Замовити

Замовити

ДП «Держзовнішінформ» займається професійними дослідженнями конʼюнктури українських ринків товарів і послуг. Результати цих досліджень будуть корисними під час планування та прийняття стратегічних управлінських рішень.

Аналіз ринків товарів і послуг України містить детальну інформацію щодо обсягів виробництва, споживання, експорту/імпорту визначеного продукту. Він допомагає зрозуміти особливості цільового ринку, оцінити рівень державного регулювання, отримати уявлення про учасників ринку, знайти найбільш привабливі вільні ніші і краще зрозуміти споживачів певної продукції.

Аналіз ринку України є важливим компонентом стратегічного планування та прогнозування майбутнього розвитку підприємства. Він може стати безцінним порадником для компаній, які планують вийти на український ринок певного продукту (як вітчизняних виробників, так і імпортерів).

Вартість аналізу ринку залежить від об'єму і глибини досліджуваного ринку та стартує з 10 000 гривень.

Отримайте безкоштовну консультацію за телефоном 044 391 34 92.

Також можете надіслати запит на пошту  sales@dzi.gov.ua.

Орієнтовна структура аналізу ринків товарів і послуг України

  1. Загальна характеристика товару або послуги (опис і класифікація продукту, тенденції розвитку ринку, фактори впливу, товари-субститути, структура, державне регулювання, сезонність)
  2. Аналіз виробництва в України товару або послуги (об’єм і динаміка виробництва в натуральних і грошових показниках, опис основних виробників, регіональна сегментація, спеціалізація, ступінь конкуренції, середні ціни виробників, технології і сировина для виробництва)
  3. Аналіз експорту товару або послуги із України (об’єми в натуральних і грошових показниках; динаміка; географія; сегментація; ціни, що склались в результаті експорту; опис основних експортерів)
  4. Аналіз імпорту товару або послуги в Україну (об’єми в натуральних і грошових показниках; динаміка; географія; сегментація; ціни, що склались в результаті імпорту; опис основних імпортерів)
  5. Аналіз ринку товару або послуги в Україні (об’єми і динаміка ринку, основні споживачі, портрет споживача, державні закупівлі, роздрібні ціни, асортимент, канали збуту)
  6. Аналіз інвестиційної привабливості галузі (наявність і стан основних засобів, ступінь зносу, об’єми і динаміка інвестицій, прямі іноземні інвестиції, оцінка структури інвестицій)
  7. Висновки і прогнозні показники розвитку ринку (висновки, прогноз, SWOT – аналіз, PESTEL – аналіз, оцінка ризиків).

 

Також пропонуємо дослідження конʼюнктури глобальних і вітчизняних ринків і надаємо рекомендації щодо виходу українських виробників на зовнішні ринки та потенційних імпортерів на ринок України.

Аналіз потенційного іноземного ринку проводиться з урахуванням наступних факторів: розмір і потенціал ринку за даними виробництва і зовнішньої торгівлі; динаміка розвитку ринку; конкурентне середовище; наявність або відсутність торгових бар’єрів; аналіз ринків товарів-субститутів.

 

Вам також може бути цікаво:

Маркетингові та кабінетні дослідження

Бізнес-планування

 

У своїх дослідженнях ми використовуємо унікальні для України джерела інформації – бази даних міжнародних цінових агентств  та інформаційних агентств S&P Global Platts, Argus, ICIS, Reuters, Bloomberg, міжнародні біржові котирування, статистичні дані митних, фінансових, інформаційних та інших органів і установ України та світу, інформацію отриману від товаровиробників, власні напрацювання та аналітику.

Нам довіряють