Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Вітаємо вас, шановні Клієнти та Партнери ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ»!

Доводимо до вашого відома, що Підприємство, незважаючи на воєнні реалії сьогодення, робить усе можливе для виконання своїх статутних завдань та надання послуг.

Експерти Підприємства готові забезпечити надання усього спектру послуг за напрямками діяльності Підприємства з урахуванням технічних можливостей його роботи у дистанційному форматі.

Ви можете оформити замовлення одним із зручних для вас способів:

  • заповнити заявку на сайті Підприємства https://dzi.gov.ua;
  • надіслати заявку у довільній формі у месенджер Telegram Підприємства за номерами: (067) 474-73-52;
  • отримати онлайн допомогу від співробітника Підприємства щодо оформлення замовлення за номерами: 0 800 30-50-74 (безкоштовно з мобільного) або (044) 390-50-74.

Відновлюймо економіку України разом!

Щиро вдячні вам за продовження співпраці!

З повагою –

Адміністрація  ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ»

Аналіз ринків товарів і послуг

Замовити

Замовити

ДП «Держзовнішінформ» займається професійними дослідженнями конʼюнктури українських ринків товарів і послуг. Результати цих досліджень будуть корисними під час планування та прийняття стратегічних управлінських рішень.

Аналіз ринків товарів і послуг України містить детальну інформацію щодо обсягів виробництва, споживання, експорту/імпорту визначеного продукту. Він допомагає зрозуміти особливості цільового ринку, оцінити рівень державного регулювання, отримати уявлення про учасників ринку, знайти найбільш привабливі вільні ніші і краще зрозуміти споживачів певної продукції.

Аналіз ринку України є важливим компонентом стратегічного планування та прогнозування майбутнього розвитку підприємства. Він може стати безцінним порадником для компаній, які планують вийти на український ринок певного продукту (як вітчизняних виробників, так і імпортерів).

Вартість аналізу ринку залежить від об'єму і глибини досліджуваного ринку та стартує з 10 000 гривень.

Отримайте безкоштовну консультацію за телефоном 044 391 34 92.

Також можете надіслати запит на пошту  sales@dzi.gov.ua.

Орієнтовна структура аналізу ринків товарів і послуг України

  1. Загальна характеристика товару або послуги (опис і класифікація продукту, тенденції розвитку ринку, фактори впливу, товари-субститути, структура, державне регулювання, сезонність)
  2. Аналіз виробництва в України товару або послуги (об’єм і динаміка виробництва в натуральних і грошових показниках, опис основних виробників, регіональна сегментація, спеціалізація, ступінь конкуренції, середні ціни виробників, технології і сировина для виробництва)
  3. Аналіз експорту товару або послуги із України (об’єми в натуральних і грошових показниках; динаміка; географія; сегментація; ціни, що склались в результаті експорту; опис основних експортерів)
  4. Аналіз імпорту товару або послуги в Україну (об’єми в натуральних і грошових показниках; динаміка; географія; сегментація; ціни, що склались в результаті імпорту; опис основних імпортерів)
  5. Аналіз ринку товару або послуги в Україні (об’єми і динаміка ринку, основні споживачі, портрет споживача, державні закупівлі, роздрібні ціни, асортимент, канали збуту)
  6. Аналіз інвестиційної привабливості галузі (наявність і стан основних засобів, ступінь зносу, об’єми і динаміка інвестицій, прямі іноземні інвестиції, оцінка структури інвестицій)
  7. Висновки і прогнозні показники розвитку ринку (висновки, прогноз, SWOT – аналіз, PESTEL – аналіз, оцінка ризиків).

 

Також пропонуємо дослідження конʼюнктури глобальних і вітчизняних ринків і надаємо рекомендації щодо виходу українських виробників на зовнішні ринки та потенційних імпортерів на ринок України.

Аналіз потенційного іноземного ринку проводиться з урахуванням наступних факторів: розмір і потенціал ринку за даними виробництва і зовнішньої торгівлі; динаміка розвитку ринку; конкурентне середовище; наявність або відсутність торгових бар’єрів; аналіз ринків товарів-субститутів.

 

Вам також може бути цікаво:

Маркетингові та кабінетні дослідження

Бізнес-планування

 

У своїх дослідженнях ми використовуємо унікальні для України джерела інформації – бази даних міжнародних цінових агентств  та інформаційних агентств S&P Global Platts, Argus, ICIS, Reuters, Bloomberg, міжнародні біржові котирування, статистичні дані митних, фінансових, інформаційних та інших органів і установ України та світу, інформацію отриману від товаровиробників, власні напрацювання та аналітику.

Нам довіряють