Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 10.12.2019

«Гуцульська овеча бриндзя» – перший український географічний бренд

«Гуцульська овеча бриндзя» – це перше українське географічне зазначення, що відповідає всім європейським вимогам до реєстрації та має право на визнання в ЄС.

Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України зареєструвало перший товар, який має позначку географічного бренду. Ним стала «гуцульська овеча бриндзя». 

Про це повідомляє інформаційно-аналітичний портал АПК України.

«Гуцульська овеча бриндзя» – це перше українське географічне зазначення, що відповідає всім європейським вимогам до реєстрації та має право на визнання в ЄС. Заявку на реєстрацію географічного зазначення було подано громадською спілкою «Асоціація виробників традиційних карпатських високогірних сирів» до Мінекономіки 19 грудня 2018 року», – йдеться у повідомленні.

Географічне зазначення – це назва продукту, який виробляється на конкретній території. Такими зазначеннями є, наприклад, коньяк, шампанське, сир фета тощо.

В Україні, окрім бриндзі, такими брендами можуть стати мелітопольські черешні.

Раніше Верховна Рада ухвалила закон, який дозволяє запроваджувати в Україні власні географічні бренди.

Зазначимо, що «гуцульська овеча бриндзя» – це сир, що виготовляється з овечого молока на полонинах Карпат в регіоні Івано-Франківської, Закарпатської та частково Чернівецької областей. Традиції виготовлення продукту беруть свій початок ще з 15 століття.