Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 12.01.2022

Мінцифри: Дія.Бізнес запускає вебінарний проект «PR-лайфхаки для бізнесу» спільно з Seleznova Agency

Спеціально для комунікаційників та підприємців, які хочуть вибудовувати грамотні комунікації у своїх компаніях та проектах, було створено програму триденного вебінару «PR-лайфхаки для бізнесу» в партнерстві з SELEZNOVA Agency та за підтримки Міністерства цифрової трансформації України й Дія.Бізнес.

Малому та середньому бізнесу часто бракує знань щодо того, як заявити про свою компанію в інформаційному просторі, робити її впізнаваною; як готуватися до інтерв’ю на телебаченні та радіо; як співпрацювати із журналістами й лідерами думок (пітчити їм новини) та заздалегідь готуватися до можливих криз. Навчання дасть відповіді на більшість із цих питань та навчить гуртувати аудиторію довкола бренду та його історій.

Вебінарний проект пройде в три етапи на сторінці Дія.Бізнес у Facebook: 17 лютого 2022 року, 24 лютого та 3 березня о 15:00. Тривалість кожної лекції — 40 хвилин, а також 20 хвилин передбачено для відповідей на запитання глядачів. Участь у вебінарах безоплатна за умови попередньої реєстрації.

Програма вебінарного проекту «PR-лайфхаки для бізнесу»:

Модуль 1: Як розробити PR-стратегію?

  • Планування PR-кампанії: ресурси, команда, бюджети
  • Визначення цільових аудиторій, меседжів, позиціонування
  • «Дорожня карта»: вибір правильних інструментів, каналів просування, заходів
  • Вимірювання ефективності PR-кампаній

Модуль 2: Як потрапити у ЗМІ? Поради спікерам

  • Як обрати майданчик для публікації та знайти журналістів
  • Як будувати стосунки з журналістами та стати для них експертом №1
  • Які теми цікаві ЗМІ, або чому вашу інформацію не розміщують
  • Поради спікерам: як підготуватися до інтерв’ю на радіо та телебаченні

Модуль 3. Сторітелінг

  • Що таке сторітелінг: як він працює і як його застосовувати
  • «Ареал» історій: реклама, промови, статті, блоги, фільми
  • Як перетворити сухі факти на переконливий наратив
  • Техніки сторітелінгу

Спікер та автор:

Ольга Селезньова — консультантка зі стратегічних комунікацій, керівна партнерка SELEZNOVA Agency. У PR-індустрії понад 12 років. Наразі консультує топменеджмент та комунікаційні команди державних органів, комерційних структур та НГО. Серед її клієнтів — ПРООН, ініціатива ЄС EU4Business, Посольство Нідерландів, ОТП Банк, Dan Farm, Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів, Генеральна прокуратура України, YASNO на інші.

Побудувала з нуля комунікації Ради бізнес-омбудсмена та 4 роки очолювала PR-відділ організації. До цього керувала проектами з корпоративної соціальної відповідальності в Group DF International, очолювала PR-відділи юридичних фірм «Астерс» і «Паритет».

Авторка освітніх PR-програм Американської торговельної палати та Європейської бізнес-асоціації. Лекторка Києво-Могилянської бізнес-школи, бізнес-школи «КРОК», Міжнародного інституту бізнесу. Засновниця Школи комунікацій Targenta.

Належить до десятки найкращих PR-фахівців України в категорії «До 35 років» за версією Marketing Media Review.

 

www.kmu.gov.ua