Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 26.10.2021

Ставки фрахту суховантажів упали до місячного мінімуму

Перевантаженість портів у поєднанні з ринковими настроями і далі тиснуть на тарифи в балкерному секторі

Індекс морських навалювальних вантажів Балтійської біржі в понеділок, 25 жовтня, впав до найнижчого рівня за понад місяць. Про це повідомляє Hellenic Shipping News.

Загальний індекс, що враховує ставки для суден Capesize, Panamax, Supramax і Handysize, знизився на 153 пункти, або 3,5%, до 4257 пунктів. Це найнижчий рівень з 17 вересня.

Індекс Capesize впав на 423 пункти, або на 6,8%, до 5782 пунктів. Це найнижчий рівень з 10 вересня. Середньодобова виручка операторів Capesize скоротилася на $3513, до $47  950.

«Обсяги імпорту вугілля та залізної руди в Китай цього року не були особливо «вражаючими». Але перевантаженість портів у поєднанні з ринковими настроями досі є рушійною силою сегменту великогабаритних суден», – коментує Емілі Стаусбелль, аналітик BIMCO Shipping.

До того ж багато судновласників уже здали в оренду значну частку тоннажу, тому цього року вони вже навряд чи постраждають від зниження фрахтових ставок.

Індекс Panamax збільшився на 1 пункт і сягнув 4328 пунктів. Це є найвищим показником за більш ніж 11 років. Середньодобова виручка операторів суден типу Panamax збільшилася на $7 – до $38 952.

Індекс Supramax упав на 37 пунктів – до 3547 пунктів.

Як повідомляв GMK Center, до кінця вересня індекс морських навалювальних вантажів Балтійської біржі злетів до найвищого рівня за 13 років. У жовтні в цьому сегменті почалося коригування ставок. Тепер пік попиту спостерігається в танкерному сегменті

Загалом поточна ситуація на ринку фрахту нагадує бульбашку. Але інструментів швидкого вирішення проблеми немає. Західні та українські експерти очікують збереження нинішнього підвищеного навантаження на портові потужності та високих ставок фрахту в 2022 році. Як мінімум у першій половині 2022 року.

 

gmk.center